Raport sieci Eurodesk 2014


Na 258 tysięcy pytań opowiedzieli w ubiegłym roku pracownicy punktów informacji młodzieżowej Eurodesk w Europie. Tak wynika z wydanego właśnie podsumowania działalności sieci.
W broszurze opisano m.in. zmiany, jakie zaszły w funkcjonowaniu Eurodesku w związku z uruchomieniem programu Erasmus+, podsumowano rozwój sieci w roku 2014 i wyliczono jej nowe inicjatywy – m.in. stworzenie portalu Last Minute Offers. Przypomniano także priorytety na lata 2014-2016.

Z raportu wynika, że w sieci w ub. roku działało prawie 1300 punktów, liczba subskrybentów newsletterów przekraczała 156 tysięcy, a Europejski Portal Młodzieżowy zanotował ponad 15 mln wyświetleń.

Osoby zaangażowane w prace Eurodesku znajdą w raporcie sporo informacji praktycznych, dotyczących m.in. identyfikacji wizualnej i projektowania publikacji.