Oblicza Erasmusa+, tom 1
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
64
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-66515-97-0
Od 2021 r. w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji działa Krajowy Zespół Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego (ang. Experts in Vocational Education and Training, EVET). Grono tworzą dydaktycy, egzaminatorzy, urzędnicy, badacze i naukowcy ściśle związani z różnymi dziedzinami kształcenia zawodowego na poziomach średnim i wyższym. Zespół działa na rzecz poprawy jakości kształcenia zawodowego, wspierając rozwój współpracy szkół branżowych i technicznych z pracodawcami. Eksperci udzielają porad merytorycznych beneficjentom Erasmusa+ oraz podmiotom aktywnym w obszarze systemu kształcenia zawodowego w Polsce. We współpracy z Narodową Agencją Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności opracowują materiały informacyjne, które można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej. Ta publikacja, będąca pierwszą częścią trzytomowej serii, prezentuje wybór artykułów przygotowanych przez Zespół Ekspertów EVET w 2022 r.
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Koordynatorzy projektów EKS pokazują praktyczne aspekty współpracy w ramach programu.
Prezentacja projektu systemowego "Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej".
Raport jest podsumowaniem realizacji kampanii „Ready, Study, Go! Poland / Research & Go! Poland" w 2015 r.
Publikacja przedstawia wybrane projekty realizowane w 2013 roku w ramach Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży.
Poblikacja podsumowuje pierwszy rok działalności programu Erasmus+ w perspektywie finansowej 2014–2020.
Raport przedstawia wybrane projekty realizowane w 2014 r. w ramach Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży.
Publikacja zawiera zalecenia w zakresie polityki dotyczącej szkolnictwa wyższego.
This publication marks a quarter of a century of EU youth programmes accompanied by EU youth policy.
The aim of an objective study is to present hard data, the strengths and weaknesses of a given programme.
Publikacja podsumowuje pierwsze zakończone projekty w ramach programu Erasmus+ w roku 2015.
Analiza wpływu mobilności studentów na zatrudnienie oraz na umiędzynarodowienie instytucji szkolnictwa wyższego.
Publikacja podsumowuje kampanię Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
W raporcie przedstawiono rekomendacje dotyczące modernizacji europejskiego sektora edukacji wyższej.
Przewodnik dla użytkowników systemu ECTS zawiera wytyczne dotyczące wdrażania ECTS i linki do przydatnych dokumentów.
W publikacji przedstawiono informacje na temat realizacji programu Erasmus+ w Polsce w 2016 r.
Podsumowanie programu Erasmus+ w 2017 r.
Polityka młodzieżowa jest kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój społeczno-ekonomiczny, ponieważ to młodzi ludzie są siłą napędową społeczeństwa i gospodarki opartej na w
Publikacja zawiera informacje na temat funkcjonowania programu Erasmus+ w Polsce w 2018 r.
Omówienie działań podejmowanych na rzecz młodzieży w trzech obszarach: zdrowie i dobre samopoczucie, kreatywność i kultura oraz globalne wyzwania.