1. Analiza CV
Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.
Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie aktywności sportowej
Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy
Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne
Elastyczny czas pracy
Darmowa kawa i herbata w biurze
Dodatkowa składka pracodawcy na PPK
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Toruń
Nr ref.: FRSE/25/2025
Miejsce pracy: Toruń
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
• realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
• prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
• działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
• realizacja wydarzeń organizowanych przez Narodową Agencję;
• obsługa formalności związanych z prowadzeniem działań biura.
Oczekujemy:
• wykształcenie wyższe – mile widziane: marketing lub zarządzanie;
• minimum 4-letnie doświadczenie (oczekiwane 6-letnie) w realizacji kampanii marketingowych, edukacyjnych lub społecznych;
• minimum 4-letnie doświadczenie w realizacji projektów eventowych oraz wydarzeń on-line (szkolenia, konferencje, itp.);
• doświadczenie w zakresie współpracy z podwykonawcami;
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
• zdolności komunikacyjne szczególnie w obszarze zbierania informacji i współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• znajomość rynku edukacji w Polsce i krajach UE;
• doświadczenie w pracy zespołowej i projektowej;
• wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej;
• dobra znajomość języka angielskiego;
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• mile widziana podstawowa znajomość obsługi programów do edycji materiałów graficznych i wideo.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 25 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Formularz aplikacyjny - specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Toruń
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Lublin
Nr ref.: FRSE/24/2025
Miejsce pracy: Lublin
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
• realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
• prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
• działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
• realizacja wydarzeń organizowanych przez Narodową Agencję;
• obsługa formalności związanych z prowadzeniem działań biura.
Oczekujemy:
• wykształcenie wyższe – mile widziane: marketing lub zarządzanie;
• minimum 4-letnie doświadczenie (oczekiwane 6-letnie) w realizacji kampanii marketingowych, edukacyjnych lub społecznych;
• minimum 4-letnie doświadczenie w realizacji projektów eventowych oraz wydarzeń on-line (szkolenia, konferencje, itp.);
• doświadczenie w zakresie współpracy z podwykonawcami;
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
• zdolności komunikacyjne szczególnie w obszarze zbierania informacji i współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• znajomość rynku edukacji w Polsce i krajach UE;
• doświadczenie w pracy zespołowej i projektowej;
• wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej;
• dobra znajomość języka angielskiego;
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• mile widziana podstawowa znajomość obsługi programów do edycji materiałów graficznych i wideo.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 25 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
https://form.erecruiter.pl/form/79046c45e4b74627a2f09b3eaa9c1cae
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO
Nr ref.: FRSE/23/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 3 etaty
Obowiązki:
Do zadań osoby planowanej do zatrudnienia będzie należała obsługa merytoryczna projektów realizowanych przez Ostatecznych Odbiorców Wsparcia (beneficjentów) finansowanych z inwestycji A3.1.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w tym:
• doradztwo, konsultacje i szkolenia dla przedstawicieli Ostatecznych Odbiorców Wsparcia,
• weryfikacja, ocena i zatwierdzanie wniosków o płatność pod kątem formalnym, merytorycznym oraz finansowym,
• weryfikacja i zatwierdzanie modyfikacji wniosków o objęcie wsparciem,
• kontraktowanie, ewidencjonowanie i archiwizacja zawartych umów,
• organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach i innych wydarzeniach związanych z projektami realizowanymi w województwach oraz zgodnie z ofertą i zasadami przedsięwzięcia, w tym upowszechnianie rezultatów projektu.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości, prawa, administracji),
• doświadczenia zawodowego:
- specjalista: minimum 1 roku doświadczenia zawodowego,
- starszy specjalista: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego,
- główny specjalista: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego,
• doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych,
• doświadczenia w rozliczaniu dokumentacji projektowej,
• umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych,
• doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej, rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy,
• wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.
Dodatkowe atuty:
• mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kształcenia zawodowego, doradztwa zawodowego i uczenia się osób dorosłych w Polsce,
• mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego lub projektów inwestycyjnych.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 29 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance
Nr ref.: FRSE/21/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 24 lipca 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Ekspert w Biurze Promocji i Komunikacji / w Zespole Upowszechniania i European Language Label
Nr ref.: FRSE/20/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• realizacja działań związanych z dostosowaniem stron i serwisów internetowych oraz publikacji cyfrowych tworzonych w ramach działalności FRSE zgodnie z wymogami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
• przygotowywanie i realizacja audytów dostępności cyfrowej stron internetowych, materiałów multimedialnych oraz publikacji cyfrowych FRSE;
• przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji z dziedziny dostępności cyfrowej;
• przygotowywanie oraz aktualizacja deklaracji dostępności;
• współpraca i konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i tworzenie rozwiązań cyfrowych, w tym serwisów internetowych, aplikacji webowych i innych systemów informatycznych;
• wsparcie zespołów programistycznych w poprawie błędów dostępności;
• współpraca z zespołami FRSE odpowiedzialnymi za promocję i komunikację;
• wsparcie pracowników FRSE w przygotowywaniu dostępnych cyfrowo dokumentów;
• tworzenie wewnętrznych instrukcji i wytycznych w zakresie dostępności cyfrowej.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego magisterskiego;
• min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji stron internetowych oraz publikacji cyfrowych uwzględniających wymogi ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
• znajomości HTML, CSS, JavaScript i PHP;
• znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
• bardzo dobrej znajomości standardów WCAG 2.1;
• bardzo dobrej znajomości programów pakietów Adobe Creative Cloud;
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
• planowania zadań w średnim i długim horyzoncie czasowym;
• dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.
Dodatkowe atuty:
• ukończony kurs lub studia podyplomowe związane z audytem dostępności cyfrowej;
• znajomość frameworku Laravel.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 17 lipca 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:
Link do ogłoszenia BIP:
Poszukujemy osoby do wsparcia kontroli projektów Krajowego Planu Odbudowy i audytorów w prowadzonych audytach (stanowisko: młodszy specjalista / asystent / specjalista / starszy specjalista, ekspert)
Specjalista / starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli
Nr ref.: FRSE/62/2024
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• realizacja działań związanych z kontrolą projektów w ramach Inwestycji A3.1.1.1 Krajowego Planu Odbudowy;
• przygotowanie i aktualizowanie analizy ryzyka oraz harmonogramów kontroli;
• przygotowywanie i aktualizacja procedur kontrolnych;
• przeprowadzenie kontroli planowych i doraźnych;
• weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, wytycznymi, prawem, w szczególności prawem zamówień publicznych;
• przygotowywanie informacji pokontrolnych i monitorowanie zaleceń pokontrolnych;
• koordynacja kontroli i audytów zewnętrznych.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane finanse, księgowość, prawo;
• doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli; projektów finansowanych ze środków publicznych lub wdrażania albo realizacji projektów europejskich lub audytu;
• doświadczenia w kontroli lub realizacji postępowań o zamówienie publiczne
• znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
• dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excell;
• dyspozycyjności (wyjazdy na kontrole);
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
• dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.
Dodatkowe atuty
• prawo jazdy kategorii B;
• doświadczenie w procesie budowlanym lub kontroli projektów infrastrukturalnych;
• studia podyplomowe dotyczące prawa zamówień publicznych;
• znajomość systemu CST2021, e-Kontrole, Arachne.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 11 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Formularz aplikacyjny - specjalista/starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / starszy specjalista w Biurze kształcenia zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)
Nr ref.: FRSE/18/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2, w tym 1 etat na zastępstwo
Obowiązki:
• obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania,
• obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych w ramach programu Erasmus+ sektor kształcenie i szkolenia zawodowe
• monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów,
• ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych,
• rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków),
• obsługa systemów informatycznych związanych z zarządzaniem projektami i umowami beneficjentów,
• organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu,
• współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk,
• współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego magisterskiego,
• minimum:
* 2-letniego doświadczenia – na stanowisko specjalisty
* 4-letniego doświadczenia – na stanowisko starszego specjalisty
na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w pracy po stronie beneficjenta programów europejskich,
• umiejętności pracy w zespole jak i organizacji pracy samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach,
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
• samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur określonych w dokumentach programu Erasmus+ oraz wewnętrznych,
• łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności,
• dyspozycyjności (wyjazdy w delegacje),
• znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2,
• dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel oraz aplikacji do komunikacji zdalnej.
Dodatkowe atuty:
• prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 28 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Projektu FERS Edukacja Szkolna
Nr ref.: FRSE/17/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji, finansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, w tym:
Oczekujemy:
Dodatkowe atuty:
Oferujemy:
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 18 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
https://form.erecruiter.pl/form/82ab3f312f934872afb7fecbf6efcd58
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Redaktor / specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk
Nr ref.: FRSE/11/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz artykułów publikowanych na obu witrynach,
• tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
• samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
• opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
• prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych,
• koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• umiejętność pisania i redagowania tekstów,
• znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
• gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych;
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego;
• wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 17 lipca 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:
Link do ogłoszenia BIP:
https://bip.frse.org.pl/content/redaktorspecjalista-ds-mediow-spolecznosciowych-w-zespole-eurodesk
W celu aplikacji na wybraną ofertę pracy, prześlij swoje dokumenty aplikacyjne (CV oraz list motywacyjny) wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: praca@frse.org.pl
Możesz również wysłać aplikację wchodząc bezpośrednio w treść ogłoszenia, klikając w aktywny link, który przekieruje Cię bezpośrednio do formularza aplikacyjnego.
1. Analiza CV
Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów
2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja
Jest to etap fakultatywny
3. Rozmowa rekrutacyjna
Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online
4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna
Dla każdego uczestnika
Sposób dokonywania zgłoszeń
Ochrona Sygnalisty
Osoba pomagająca w dokonaniu zgłoszenia oraz osoba powiązana z Sygnalistą są objęte ochroną na takich samych zasadach jak Sygnalista.
Icons made by chehuna from www.flaticon.com