Praca w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

treść strony

Dlaczego warto pracować w FRSE?

Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.

Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie aktywności sportowej

Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy

Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne

Elastyczny czas pracy

Darmowa kawa i herbata w biurze

Dodatkowa składka pracodawcy na PPK

Oferty pracy w FRSE

 

Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Toruń

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Toruń

Nr ref.: FRSE/25/2025

Miejsce pracy: Toruń
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
•  prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
•  realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
•  prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z  rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
•  działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
•  realizacja wydarzeń organizowanych przez Narodową Agencję;
•  obsługa formalności związanych z prowadzeniem działań biura.

Oczekujemy:
•  wykształcenie wyższe – mile widziane: marketing lub zarządzanie;
•  minimum 4-letnie doświadczenie (oczekiwane 6-letnie) w realizacji kampanii marketingowych, edukacyjnych lub społecznych;
•  minimum 4-letnie doświadczenie w  realizacji projektów eventowych oraz wydarzeń on-line (szkolenia, konferencje, itp.);
•  doświadczenie w zakresie współpracy z podwykonawcami;
•  znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
•  zdolności komunikacyjne szczególnie w obszarze zbierania informacji i współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
•  znajomość rynku edukacji  w Polsce i krajach UE;
•  doświadczenie w pracy zespołowej i projektowej;
•  wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej;
•  dobra znajomość języka angielskiego;
•  bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
•  mile widziana podstawowa znajomość obsługi programów do edycji materiałów graficznych i wideo.

Oferujemy:
•  możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•  zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•  pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•  prywatna opieka medyczna,
•  dofinansowanie aktywności sportowej,
•  szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•  dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•  elastyczny czas pracy,
•  dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•  możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 25 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

Formularz aplikacyjny - specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Toruń

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistaka-w-zespole-ds-wspolpracy-z-regionami-erasmus-innhub-torun

Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Lublin

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista/ka w Zespole ds. współpracy z regionami Erasmus+ InnHUB Lublin

Nr ref.: FRSE/24/2025

Miejsce pracy: Lublin
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
•  prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
•  realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
•  prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z  rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
•  działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
•  realizacja wydarzeń organizowanych przez Narodową Agencję;
•  obsługa formalności związanych z prowadzeniem działań biura.

Oczekujemy:
•  wykształcenie wyższe – mile widziane: marketing lub zarządzanie;
•  minimum 4-letnie doświadczenie (oczekiwane 6-letnie) w realizacji kampanii marketingowych, edukacyjnych lub społecznych;
•  minimum 4-letnie doświadczenie w  realizacji projektów eventowych oraz wydarzeń on-line (szkolenia, konferencje, itp.);
•  doświadczenie w zakresie współpracy z podwykonawcami;
•  znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
•  zdolności komunikacyjne szczególnie w obszarze zbierania informacji i współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
•  znajomość rynku edukacji  w Polsce i krajach UE;
•  doświadczenie w pracy zespołowej i projektowej;
•  wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej;
•  dobra znajomość języka angielskiego;
•  bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• mile widziana podstawowa znajomość obsługi programów do edycji materiałów graficznych i wideo.
 
Oferujemy:
•  możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•  zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•  pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•  prywatna opieka medyczna,
•  dofinansowanie aktywności sportowej,
•  szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•  dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•  elastyczny czas pracy,
•  dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•  możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 25 lipca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

https://form.erecruiter.pl/form/79046c45e4b74627a2f09b3eaa9c1cae

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistaka-w-zespole-ds-wspolpracy-z-regionami-erasmus-innhub-lublin

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO

Nr ref.: FRSE/23/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 3 etaty

Obowiązki:
Do zadań osoby planowanej do zatrudnienia będzie należała obsługa merytoryczna projektów realizowanych przez Ostatecznych Odbiorców Wsparcia (beneficjentów) finansowanych z inwestycji A3.1.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w tym:
•    doradztwo, konsultacje i szkolenia dla przedstawicieli Ostatecznych Odbiorców Wsparcia,
•    weryfikacja, ocena i zatwierdzanie wniosków o płatność pod kątem formalnym, merytorycznym oraz finansowym, 
•    weryfikacja i zatwierdzanie modyfikacji wniosków o objęcie wsparciem, 
•    kontraktowanie, ewidencjonowanie i archiwizacja zawartych umów,
•    organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach i innych wydarzeniach związanych z projektami realizowanymi w województwach oraz zgodnie z ofertą i zasadami przedsięwzięcia, w tym upowszechnianie rezultatów projektu.

Oczekujemy:
•    wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości, prawa, administracji),
•    doświadczenia zawodowego:
- specjalista: minimum 1 roku doświadczenia zawodowego, 
- starszy specjalista: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego,
- główny specjalista: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego,
•    doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych,
•    doświadczenia w rozliczaniu dokumentacji projektowej,
•    umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych,
•    doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej, rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy,
•    wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Dodatkowe atuty:
•    mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kształcenia zawodowego, doradztwa zawodowego i uczenia się osób dorosłych w Polsce,
•    mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego lub projektów inwestycyjnych.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 29 lipca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.

Formularz aplikacyjny - specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/pecjalistastarszy-specjalistaglowny-specjalista-w-biurze-programow-zewnetrznych-w-zakresie-p

Specjalista / Specjalistka w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance

Nr ref.: FRSE/21/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i obsługa działań Krajowego Europass i Euroguidance w Polsce.
  • Przygotowanie i realizacja wydarzeń (konferencje, warsztaty, szkolenia, targi).
  • Tworzenie i redagowanie tekstów, obsługa mediów społecznościowych.
  • Reprezentowanie zespołu w międzynarodowych działaniach sieci Europass i Euroguidance.
  • Obsługa administracyjna i komunikacja z interesariuszami.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2, preferowane C1) – w mowie i piśmie.
  • Umiejętność prowadzenia angażujących prezentacji, szkoleń i wystąpień publicznych.
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z edukacją, doradztwem zawodowym, komunikacją).
  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń lub pracy w projektach edukacyjnych.
  • Umiejętność redagowania tekstów i obsługi mediów społecznościowych.
  • Gotowość do podróży służbowych (w kraju i za granicą).
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Proaktywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Otwartość na naukę i elastyczność.
  • Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy.

Mile widziane:

  • Znajomość systemów CMS (np. WordPress), aplikacji graficznych (np. Canva).
  • Znajomość mediów społecznościowych, szczególnie Facebook, Linkedin, YouTube, Instagram.
  • Doświadczenie w doradztwie zawodowym lub w pracy z młodzieżą.
  • Wiedza o unijnych programach edukacyjnych (np. udział w  Erasmus+).

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie aktywności sportowej,
  • szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 24 lipca 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:

Formularz aplikacyjny - Specjalista / Specjalistka w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-specjalistka-w-zespole-krajowego-centrum-europass-i-euroguidance

Ekspert w Biurze Promocji i Komunikacji / w Zespole Upowszechniania i European Language Label

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Ekspert w Biurze Promocji i Komunikacji / w Zespole Upowszechniania i European Language Label 

Nr ref.: FRSE/20/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
•    realizacja działań związanych z dostosowaniem stron i serwisów internetowych oraz publikacji cyfrowych tworzonych w ramach działalności FRSE zgodnie z wymogami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
•    przygotowywanie i realizacja audytów dostępności cyfrowej stron internetowych, materiałów multimedialnych oraz publikacji cyfrowych FRSE;
•    przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji z dziedziny dostępności cyfrowej;
•    przygotowywanie oraz aktualizacja deklaracji dostępności;
•    współpraca i konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i tworzenie rozwiązań cyfrowych, w tym serwisów internetowych, aplikacji webowych i innych systemów informatycznych;
•    wsparcie zespołów programistycznych w poprawie błędów dostępności;
•    współpraca z zespołami FRSE odpowiedzialnymi za promocję i komunikację;
•    wsparcie pracowników FRSE w przygotowywaniu dostępnych cyfrowo dokumentów;
•    tworzenie wewnętrznych instrukcji i wytycznych w zakresie dostępności cyfrowej.

Oczekujemy:
•    wykształcenia wyższego magisterskiego;
•    min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji stron internetowych oraz publikacji cyfrowych uwzględniających wymogi ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
•    znajomości HTML, CSS, JavaScript i PHP;
•    znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
•    bardzo dobrej znajomości standardów WCAG 2.1;
•    bardzo dobrej znajomości programów pakietów Adobe Creative Cloud;
•    bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
•    umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
•    samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
•    planowania zadań w średnim i długim horyzoncie czasowym;
•    dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.

Dodatkowe atuty:
•    ukończony kurs lub studia podyplomowe związane z audytem dostępności cyfrowej;
•    znajomość frameworku Laravel.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 17 lipca 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:

Formularz aplikacyjny - ekspert w Biurze promocji i komunikacji / w zespole Upowszechniania i European Language Label

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/ekspert-w-biurze-promocji-i-komunikacji-w-zespole-upowszechniania-i-european-language-label

Specjalista / starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli

Poszukujemy osoby do wsparcia kontroli projektów Krajowego Planu Odbudowy i audytorów w prowadzonych audytach (stanowisko: młodszy specjalista / asystent / specjalista / starszy specjalista, ekspert)

Specjalista / starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli

Nr ref.: FRSE/62/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
•    realizacja działań związanych z kontrolą projektów w ramach Inwestycji A3.1.1.1 Krajowego Planu Odbudowy;
•    przygotowanie i aktualizowanie  analizy ryzyka oraz harmonogramów kontroli;
•    przygotowywanie i aktualizacja procedur kontrolnych;
•    przeprowadzenie kontroli planowych i doraźnych;
•    weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, wytycznymi, prawem, w szczególności prawem zamówień publicznych;
•    przygotowywanie informacji pokontrolnych i monitorowanie zaleceń pokontrolnych;
•    koordynacja kontroli i audytów zewnętrznych.

Oczekujemy:
•    wykształcenia wyższego, preferowane finanse, księgowość, prawo;
•    doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli; projektów finansowanych ze środków publicznych lub wdrażania albo realizacji projektów europejskich  lub audytu;
•    doświadczenia w kontroli lub realizacji postępowań o zamówienie publiczne
•    znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
•    dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excell;
•    dyspozycyjności (wyjazdy na kontrole);
•    umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;  
•    samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
•    dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.  

Dodatkowe atuty
•    prawo jazdy kategorii B;
•    doświadczenie w procesie budowlanym lub kontroli projektów infrastrukturalnych;
•    studia podyplomowe dotyczące prawa zamówień publicznych;
•    znajomość systemu CST2021, e-Kontrole, Arachne.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. 

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 11 lipca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

Formularz aplikacyjny - specjalista/starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszy-specjalista-w-biurze-audytu-wewnetrznego-i-kontroli-nr-ref-frse622024

Specjalista / starszy specjalista w Biurze kształcenia zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista w Biurze kształcenia zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Nr ref.: FRSE/18/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2, w tym 1 etat na zastępstwo

Obowiązki:
•   obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania,
•   obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych w ramach programu Erasmus+ sektor kształcenie i szkolenia zawodowe
•   monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów,
•   ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych,
•   rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków),
•   obsługa systemów informatycznych związanych z zarządzaniem projektami i umowami beneficjentów,
•   organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu,
•   współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk,
•   współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów.

Oczekujemy:
•   wykształcenia wyższego magisterskiego,
•   minimum:
   * 2-letniego doświadczenia – na stanowisko specjalisty
   * 4-letniego doświadczenia – na stanowisko starszego specjalisty
na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w pracy po stronie beneficjenta programów europejskich,
•   umiejętności pracy w zespole jak i organizacji pracy samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach,
•   umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
•   samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur określonych w dokumentach programu Erasmus+ oraz wewnętrznych,
•   łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności,
•   dyspozycyjności (wyjazdy w delegacje),
•   znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2,
•   dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel oraz aplikacji do komunikacji zdalnej.

Dodatkowe atuty:
•   prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:
•   możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•   zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•   pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•   prywatna opieka medyczna,
•   dofinansowanie aktywności sportowej,
•   szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•   dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•   elastyczny czas pracy,
•   dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•   możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 28 lipca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

Formularz aplikacyjny - specjalista /starszy specjalista w Biurze kształcenia zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-w-biurze-ksztalcenia-zawodowego-erasmus-ka1-vet

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Projektu FERS Edukacja Szkolna

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Projektu FERS Edukacja Szkolna

Nr ref.: FRSE/17/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji, finansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, w tym:

  • ­prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów;
  • ­organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu, w tym współpraca przy promocji medialnej programu;
  • ­współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • ­współpraca przy organizacji i udział w międzynarodowych wydarzeniach związanych ze specyfiką obsługiwanego projektu;
  • ­opracowywanie nowych inicjatyw zarządzanych przez zespół;
  • ­konsultacji merytorycznych w obszarze tematyki dotyczącej działań projektowych;
  • ­obsługa procesu kontraktowania;
  • ­monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów z beneficjnetami projektu;
  • ­ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
  • ­obsługa baz danych;
  • ­rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • ­prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk oraz obsługa wewnętrznych systemów informatycznych;
  • konsultacje indywidualne z beneficjentami, obsługa telefoniczna i mailowa
  • ­udział w przygotowywaniu sprawozdań kwartalnych i rocznych związanych z obsługą prowdzonych projketów;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji podejmowanych działań zgodnie ze standardami przyjętymi w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji;
  • ­prowadzenie spraw organizacyjnych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi;
  • ­inne zadania wynikające ze specyfiki prac Zespołu projektowego.

Oczekujemy:

  • ­wykształcenia wyższego magisterskiego;
  • ­minimum 2-letniego doświadczenia w pracy/stażu na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w pracy po stronie beneficjanta programów europejskich;
  • ­umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji;
  • ­doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych;
  • ­gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów;
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku polskim;
  • ­umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur;
  • ­rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w  mowie i piśmie;
  • ­znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B1, mile widziana na poziomie średniozaawansowanym albo wyższym;
  • znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym oraz MS Word na poziomie średniozaawansowanym;
  • ­doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy;
  • ­wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Dodatkowe atuty:

  • ­mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • ­mile widziana znajomość innych języków obcych, 

Oferujemy:

  • ­ możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • ­zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • ­pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • ­prywatna opieka medyczna,
  • ­dofinansowanie aktywności sportowej,
  • ­szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • ­dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • ­elastyczny czas pracy,
  • ­dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • ­możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 18 lipca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

https://form.erecruiter.pl/form/82ab3f312f934872afb7fecbf6efcd58

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-zespole-projektu-fers-edukacja-szkolna

Redaktor / specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Redaktor / specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Nr ref.: FRSE/11/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki: 
•   zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz  artykułów publikowanych na obu witrynach,
•   tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
•   samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
•   opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
•   prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych, 
•    koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).

Oczekiwania:
•    wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
•    minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
•    umiejętność pisania i redagowania tekstów,
•    znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
•    gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych; 
•    dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, 
•    łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego; 
•    wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
•    dobra znajomość pakietu MS Office,
•    znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 17 lipca 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9b228e110cd42a69df67b6d216f42ae

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/redaktorspecjalista-ds-mediow-spolecznosciowych-w-zespole-eurodesk

Jak aplikować?

W celu aplikacji na wybraną ofertę pracy, prześlij swoje dokumenty aplikacyjne (CV oraz list motywacyjny) wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: praca@frse.org.pl
Możesz również wysłać aplikację wchodząc bezpośrednio w treść ogłoszenia, klikając w aktywny link, który przekieruje Cię bezpośrednio do formularza aplikacyjnego.

Etapy procesu rekrutacyjnego w FRSE

treść strony

1. Analiza CV

Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów

2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja

Jest to etap fakultatywny

3. Rozmowa rekrutacyjna

Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online

4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna

Dla każdego uczestnika

 

Przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach w FRSE

 

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) informuje o możliwości zgłaszania informacji o naruszeniach

Sposób dokonywania zgłoszeń

  1. Zgłoszenie naruszeń można dokonać w sposób:
    1. anonimowy – bez ujawniania przez Sygnalistę swoich danych,
    2. jawny – ujawniający przez Sygnalistę dane, które pozwalają na jego identyfikację lub przekazanie informacji zwrotnej.
  1. Zgłoszenia pisemne można dokonać:
    1. pocztą elektroniczną na adres: sygnalista@frse.org.pl,
    2. listowanie na Dyrektora Generalnego lub Dyrektora Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli, na adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, z dopiskiem „do rąk własnych”,
    3. w postaci papierowej, osobiście Dyrektorowi Generalnemu lub Dyrektorowi Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
  1. Zgłoszenia ustne można dokonywać:
    1. telefonicznie lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    2. za zgodą Sygnalisty – w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    3. na wniosek Sygnalisty – w trakcie osobistego spotkania zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.
  1. Osobą odbierającą zgłoszenie w formie ustnej jest Dyrektor Generalny lub Dyrektor Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
     
  2. Zgłoszenie ustne jest dokumentowane w formie:
    1. nagrania rozmowy (plik z rozmową wraz z wyrażoną zgodą Sygnalisty na nagrywanie jest przechowywany w formie elektronicznej),
    2. protokołu rozmowy, sporządzonego przez osobę odbierającą zgłoszenie. Protokół odtwarza dokładnie przebieg spotkania.
  1. Zgłoszenie dokonanie w trakcie osobistego spotkania jest dokumentowane nagraniem lub protokołem z rozmowy za uprzednią zgodą Sygnalisty.
     
  2. Protokół rozmowy przekazywany jest do Sygnalisty.
     
  3. Sygnalista może dokonać sprawdzenia, poprawienia i zatwierdzenia protokołu rozmowy przez jego podpisanie.
     
  4. Jeżeli Sygnalista chce dokonać zgłoszenia w sposób anonimowy, zgłoszenia kierowane na:
    1. adres poczty elektronicznej powinny być wysyłane z adresu poczty elektronicznej, który nie zawiera danych identyfikujących sygnalistę (np. imię, nazwisko, domena z nazwą firmy). Zaleca się założenie przez sygnalistę adresu poczty elektronicznej, uniemożliwiającego identyfikację nadawcy, ale jednocześnie pozwalającego na prowadzenie z sygnalistą dalszej zanonimizowanej korespondencji w celu wyjaśnienia okoliczności naruszenia. Brak kontaktu z sygnalistą nie stanowi samodzielnej przyczyny do odstąpienia od procedury weryfikacji zgłoszenia;
    2. listownie powinny być wysłane niepodpisane, koperta nie powinna wskazywać adresu korespondencyjnego nadawcy. Brak adresu do korespondencji skutkował będzie brakiem komunikacji z Sygnalistą, w tym m.in.:
      1. brakiem możliwości prowadzenia korespondencji z sygnalistą w celu wyjaśnienia okoliczności zgłoszenia, występowania o dodatkowe informacje, zbieraniem informacji w trakcie postępowania wyjaśniającego, weryfikacyjnego, kontroli wewnętrznej,
      2. potwierdzenia otrzymania zgłoszenia od Sygnalisty i przekazania mu informacji zwrotnej dotyczącej zgłoszenia.
  1. W przypadku zgłoszeń, które nie będą zawierały informacji pozwalających na weryfikację zgłoszenia oraz braku kontaktu z sygnalistą, istnieje ryzyko, że takie zgłoszenie nie będzie mogło być rozpatrzone. 
     
  2. Zgłoszenia powinno zawierać:
    1. opcjonalnie: imię i nazwisko Sygnalisty;
    2. zalecane: adres email lub inne dane kontaktowe Sygnalisty;
    3. datę sporządzenia;
    4. imię, nazwisko i stanowisko osoby, osób, lub komórki organizacyjnej FRSE, które dopuściły się lub przyczyniły do zgłaszanego naruszenia lub których działanie/zaniechanie może doprowadzić do zgłaszanego naruszenia;
    5. być w miarę możliwości poparte wiarygodnym i rzeczowym opisem, wskazującym na konkretne naruszenie, a jeśli to możliwe poparte dowodami, aby możliwe było obiektywne oraz dokładne i wyczerpujące zbadanie zgłoszenia, zakończone uczciwym rozpatrzeniem zgłoszenia;
       
  3. Sygnalista w zgłoszeniu powinien, o ile to możliwe, przedstawić następujące informacje:
    1. opis zdarzenia, okoliczności faktycznych, pozwalających na podjęcie przez FRSE niezbędnych działań wyjaśniających, weryfikacyjnych zmierzających do dokładnego i obiektywnego wyjaśnienia okoliczności oraz określenia charakteru i wagi naruszenia;
    2. dlaczego Sygnalista uznaje (podejrzewa) dane działanie/zaniechanie za naruszenie;
    3. czy naruszenie już zaszło, czy też jest potencjalne, mogące się wydarzyć w przyszłości;
    4. wskazanie jakie mogą być motywy osoby dokonującej naruszenia;
    5. czy Sygnalista przed dokonaniem zgłoszenia podjął próbę usunięcia naruszenia, a jeżeli tak, to jaką;
    6. dane osób, które są lub mogą być ofiarami zgłaszanego naruszenia;
    7. nieformalne relacje osoby uczestniczących w naruszeniu;
    8. wskazanie jakie przepisy, regulacje, standardy postępowania zostały naruszone;
    9. wskazanie i załączenie dowodów potwierdzających lub uprawdopodobniających zgłaszane naruszenie, w szczególności dokumentów, informacji o świadkach, itp.
       
  4. Sygnalista może dokonać zgłoszenia na podstawie informacji jakie posiada. Sygnalista może nie ujawniać informacji, które mogą pozwolić na jego identyfikację.

Ochrona Sygnalisty

  1. Sygnalista podlega ochronie od chwili dokonania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego, pod warunkiem, że miał uzasadnione podstawy sądzić, że informacja będąca przedmiotem zgłoszenia lub ujawnienia publicznego jest prawdziwa w momencie dokonywania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego i że stanowi informację o naruszeniu prawa.
     
  2. Powyższe dotyczy również Sygnalisty, który dokonał anonimowego zgłoszenia informacji na temat naruszeń lub anonimowo ujawnił publicznie takie informacje.
     
  3. Osoba podlega ochronie, pomimo uznania, że zgłoszenie nie stanowi naruszenia, chyba że zgłoszenie zostało dokonane w złej wierze, miało na celu umyślne i nieprawdziwe pomówienie poprzez przedstawienie fałszywych, nieprawdziwych informacji lub godzenie w dobre imię osoby, bez obiektywnych podstaw do formułowania zarzutów w stosunku do osoby, której zgłoszenie dotyczyło.

Osoba pomagająca w dokonaniu zgłoszenia oraz osoba powiązana z Sygnalistą są objęte ochroną na takich samych zasadach jak Sygnalista.

Icons made by chehuna from www.flaticon.com