1. Analiza CV
Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.
Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie aktywności sportowej
Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy
Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne
Elastyczny czas pracy
Darmowa kawa i herbata w biurze
Dodatkowa składka pracodawcy na PPK
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Starsza/główna specjalistka, starszy/główny specjalista ds. księgowości
Nr ref.: FRSE/29/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• prowadzenie ewidencji księgowej związanej z obsługą finansową działalności FRSE,
• bieżąca analiza i kontrola zapisów księgowych - uzgadnianie kont oraz poprawności zapisów prowadzonej ewidencji księgowej,
• bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
• obsługa systemu bankowości elektronicznej i realizacja płatności,
• współpraca z komórkami merytorycznymi Fundacji zajmującymi się obsługą programów edukacyjnych m.in. w zakresie sporządzania raportów finansowych,
• aktywny udział przy przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego,
• przygotowywanie dokumentacji księgowej i udzielanie wyjaśnień na potrzeby audytów oraz kontroli zewnętrznych i wewnętrznych,
• aktualizacja wiedzy w odniesieniu do procedur i zasad programów realizowanych przez Fundację.
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe I lub II stopnia, preferowane finanse i rachunkowość lub pokrewne,
• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
• praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,
• doświadczenie w pracy związanej z realizacją programów UE,
• umiejętność sporządzania zestawień i analiz na podstawie danych z ksiąg rachunkowych,
• umiejętność weryfikacji i przygotowania danych do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego,
• zdolności analityczne oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
• bardzo dobrej znajomości obsługi MS Excel,
• umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
• dokładność, sumienność i terminowość w realizacji zadań,
• umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu.
Dodatkowe atuty:
• znajomość obsługi programu finansowo-księgowego Raks SQL,
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
• doświadczenie w zakresie ewidencji księgowej środków publicznych.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 07 listopada 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Link do ogłoszenia BIP:
https://bip.frse.org.pl/content/starszaglowna-specjalistka-starszyglowny-specjalista-ds-ksiegowosci
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalistki/specjalisty / starszej specjalistki/starszego specjalisty / głównej specjalistki/głównego specjalisty w Biurze Programów Edukacji Szkolnej oraz Edukacji Dorosłych w Zespole Erasmus+ SE-KA1
Nr ref.: FRSE/28/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2
Oczekiwania:
Obowiązki:
Oferujemy:
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 13 października 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalistka/specjalista w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance
Nr ref.: FRSE/27/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1
Obowiązki:
• obsługa administracyjno - biurowa zespołu, tj. ewidencja oraz prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk, obsługa wewnętrznych systemów informacji oraz ewidencji pracy, zamówień publicznych, realizacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji elektronicznej,
• jednoczesne prowadzenie wielu działań i projektów europejskich sieci Europass i Euroguidance wraz z realizacją zakontraktowanych, okresowych planów działania,
• wystąpienia publiczne w ramach organizacji wydarzeń, szkoleń, warsztatów w formie stacjonarnej „face to face” i on-line; w skali od 5 do 500 osób,
• tworzenie i redagowanie tekstów, w tym tworzenie postów, informacji prasowych, artykułów ulotek i pism,
• reprezentacja Zespołu w międzynarodowych działaniach europejskiej sieci Europass i Euroguidance – wystąpienia publiczne w języku angielskim,
• całościowa obsługa wydarzeń Europass i Euroguidance: wystąpienia publiczne, prowadzenie prezentacji, także w języku angielskim, konferencji, warsztatów, sesji szkoleniowych, targów.
Wymagamy:
• rozwiniętej znajomości języka angielskiego w wypowiedziach ustnych, czytaniu, mowie, piśmie (warunek konieczny!) z pełną zdolnością do analizy dokumentów programowych adekwatnych struktur Komisji Europejskiej, a także prowadzenia prezentacji, warsztatów, wystąpień, obecności na stoiskach promocyjnych, przygotowania artykułów i swobodnych wypowiedzi w języku angielskim, a także odwagi wypowiadania się w tym języku obcym - minimum B2, optymalnie C1 - aktualny certyfikat bardzo mile widziany,
• wykształcenia wyższego II stopnia – potwierdzone dyplomem magisterskim, z zakresu doradztwa zawodowego, europeistyki, stosunków międzynarodowych, filologii angielskiej, organizacji międzynarodowych, prawa europejskiego,
• doświadczenia w realizacji podobnych obowiązków min. 2 lata, potwierdzonego dokumentami zatrudnienia,
• czynnego prawa jazdy kategorii „B” oraz gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów w delegacje (warunek konieczny!)
• sumienności, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur,
• umiejętności tworzenia i redakcji tekstów,
• dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Word, Excell, Powerpoint,
• wiedzy ogólnej o integracji europejskiej,
• znajomości na poziomie użytkownika mediów społecznościowych, szczególnie Facebook, Linkedin,
• rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość HTML, szczególnie HTML + CSS (bez JS) w strukturze XML EDC,
• doświadczenie w obsłudze systemów typu CMS, np. Wordpress i podobne, a także posługiwanie się aplikacjami graficznymi, np. Canva,
• komunikatywna znajomość (minimum B1 każdego języka poza wymaganymi polskimi i angielskim,
• potwierdzone zaświadczeniem lub referencjami doświadczenie z zakresu wystąpień publicznych, prowadzenia prezentacji, szkoleń i warsztatów,
• znajomość sektora edukacji zawodowej w Polsce, szczególnie styczność z mobilnością edukacyjną, np. w Programie Erasmus+ oraz funkcjonowania unijnych programów edukacyjnych UE,
• doświadczenie w pracy z młodzieżą, udzielanie konsultacji z planowania kariery zawodowej i rozwoju osobistego.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 10 października 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / starszy specjalista w Biurze kształcenia zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)
Nr ref.: FRSE/18/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2, w tym 1 etat na zastępstwo
Obowiązki:
• obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania,
• obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych w ramach programu Erasmus+ sektor kształcenie i szkolenia zawodowe
• monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów,
• ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych,
• rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków),
• obsługa systemów informatycznych związanych z zarządzaniem projektami i umowami beneficjentów,
• organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu,
• współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk,
• współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego magisterskiego,
• minimum:
* 2-letniego doświadczenia – na stanowisko specjalisty
* 4-letniego doświadczenia – na stanowisko starszego specjalisty
na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w pracy po stronie beneficjenta programów europejskich,
• umiejętności pracy w zespole jak i organizacji pracy samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach,
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
• samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur określonych w dokumentach programu Erasmus+ oraz wewnętrznych,
• łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności,
• dyspozycyjności (wyjazdy w delegacje),
• znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2,
• dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel oraz aplikacji do komunikacji zdalnej.
Dodatkowe atuty:
• prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 30 września 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
Link do ogłoszenia BIP:
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Redaktorka / redaktor / specjalistka / spescjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk
Nr ref.: FRSE/11/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat
Obowiązki:
• zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz artykułów publikowanych na obu witrynach,
• tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
• samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
• opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
• prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych,
• koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• umiejętność pisania i redagowania tekstów,
• znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
• gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych,
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego,
• wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 15 września 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:
Link do ogłoszenia BIP:
W celu aplikacji na wybraną ofertę pracy, prześlij swoje dokumenty aplikacyjne (CV oraz list motywacyjny) wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: praca@frse.org.pl
Możesz również wysłać aplikację wchodząc bezpośrednio w treść ogłoszenia, klikając w aktywny link, który przekieruje Cię bezpośrednio do formularza aplikacyjnego.
1. Analiza CV
Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów
2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja
Jest to etap fakultatywny
3. Rozmowa rekrutacyjna
Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online
4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna
Dla każdego uczestnika
Sposób dokonywania zgłoszeń
Ochrona Sygnalisty
Osoba pomagająca w dokonaniu zgłoszenia oraz osoba powiązana z Sygnalistą są objęte ochroną na takich samych zasadach jak Sygnalista.
Icons made by chehuna from www.flaticon.com
