Praca w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

treść strony

Dlaczego warto pracować w FRSE?

Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.

Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie aktywności sportowej

Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy

Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne

Elastyczny czas pracy

Darmowa kawa i herbata w biurze

Dodatkowa składka pracodawcy na PPK

Oferty pracy w FRSE

 

Specjalista/starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontrol

Poszukujemy osoby do wsparcia kontroli projektów Krajowego Planu Odbudowy i audytorów w prowadzonych audytach (stanowisko: młodszy specjalista / asystent / specjalista / starszy specjalista, ekspert)

Specjalista/starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontrol

Nr ref.: FRSE/62/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:
•    realizacja działań związanych z kontrolą projektów w ramach Inwestycji A3.1.1.1 Krajowego Planu Odbudowy;
•    przygotowanie i aktualizowanie  analizy ryzyka oraz harmonogramów kontroli;
•    przygotowywanie i aktualizacja procedur kontrolnych;
•    przeprowadzenie kontroli planowych i doraźnych;
•    weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, wytycznymi, prawem, w szczególności prawem zamówień publicznych;
•    przygotowywanie informacji pokontrolnych i monitorowanie zaleceń pokontrolnych;
•    koordynacja kontroli i audytów zewnętrznych.

Oczekujemy:
•    wykształcenia wyższego, preferowane finanse, księgowość, prawo;
•    doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli; projektów finansowanych ze środków publicznych lub wdrażania albo realizacji projektów europejskich  lub audytu;
•    doświadczenia w kontroli lub realizacji postępowań o zamówienie publiczne
•    znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
•    dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excell;
•    dyspozycyjności (wyjazdy na kontrole);
•    umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;  
•    samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
•    dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.  

Dodatkowe atuty
•    prawo jazdy kategorii B;
•    doświadczenie w procesie budowlanym lub kontroli projektów infrastrukturalnych;
•    studia podyplomowe dotyczące prawa zamówień publicznych;
•    znajomość systemu CST2021, e-Kontrole, Arachne.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. 

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 23 czerwca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

Formularz aplikacyjny - specjalista/starszy specjalista w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszy-specjalista-w-biurze-audytu-wewnetrznego-i-kontroli-nr-ref-frse622024

Specjalista/starszy specjalista w Biurze Kształcenia Zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzająca kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista/starszy specjalista w Biurze Kształcenia Zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Nr ref.: FRSE/18/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

  • obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania,
  • obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych w ramach programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe,
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów,
  • ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych,
  • rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków),
  • obsługa systemów informatycznych związanych z zarządzaniem projektami i umowami beneficjentów,
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu,
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk,
  • współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego, minimum:

      * 2-letniego doświadczenia – na stanowisko specjalisty
      * 4-letniego doświadczenia – na stanowisko starszego specjalisty
      na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich, bądź w pracy po stronie beneficjenta programów europejskich,

  • umiejętności pracy w zespole jak i organizacji pracy samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach,
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur określonych w dokumentach programu Erasmus+ oraz wewnętrznych,
  • łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności,
  • dyspozycyjności (wyjazdy w delegacje),
  • znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel oraz aplikacji do komunikacji zdalnej.

Dodatkowe atuty:

  • prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie aktywności sportowej,
  • szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 13 czerwca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

Formularz aplikacyjny - specjalista/starszy specjalista w Biurze Kształcenia Zawodowego (Erasmus+ KA1 VET)

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-w-biurze-ksztalcenia-zawodowego-erasmus-ka1-vet

Specjalista/starszy/główny specjalista w zespole FERS-VET w Biurze Programów Edukacji Zawodowej

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzająca kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista/starszy/główny specjalista w zespole FERS-VET w Biurze programów edukacji zawodowej

Nr ref.: FRSE/12/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji, finansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, w tym:

  • prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów;
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu, w tym współpraca przy promocji medialnej programu;
  • udzielanie konsultacji dot. oferty programu;
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • współpraca przy organizacji i udział w międzynarodowych wydarzeniach związanych ze specyfiką obsługiwanego projektu;
  • opracowywanie nowych inicjatyw zarządzanych przez zespół;
  • obsługa procesu kontraktowania;
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów;
  • ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
  • obsługa baz danych;
  • rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk oraz obsługa wewnętrznych systemów informatycznych;
  • konsultacje indywidualne z beneficjentami, obsługa telefoniczna i mailowa;

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego I/II stopnia w dziedzinie nauk społecznych lub humanistycznych;
  • min. 2 lat doświadczenia w pracy/stażu w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w zakresie zarządzania projektami europejskimi po stronie beneficjenta;
  • znajomości specyfiki sektora kształcenia zawodowego i szkoleń, w szczególności w obszarze mobilności międzynarodowych;
  • gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów (warunek konieczny);
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym ( co najmniej B2);
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku polskim;
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji i raportów;
  • umiejętności pracy w zespole jak i samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych, wysokiej jakości wykonywania powierzonych zadań, zwłaszcza rzetelności, dokładności i terminowości;
  • znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym oraz MS Word na poziomie średniozaawansowanym;
  • umiejętności tworzenia i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim;
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
  • wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 13 czerwca 2025 r. 

Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2aae4a5ae9734ea89c9fd2d71e21c6ca

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszyglowny-specjalista-w-zespole-fers-vet-w-biurze-programow-edukacji-zawodo-1

Specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Zespole Projektu FERS Edukacja Szkolna

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Zespole Projektu FERS Edukacja Szkolna

Nr ref.: FRSE/17/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów 1 etat

Obowiązki:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji, finansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, w tym:

  • ­prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów;
  • ­organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu, w tym współpraca przy promocji medialnej programu;
  • ­współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • ­współpraca przy organizacji i udział w międzynarodowych wydarzeniach związanych ze specyfiką obsługiwanego projektu;
  • ­opracowywanie nowych inicjatyw zarządzanych przez zespół;
  • ­konsultacji merytorycznych w obszarze tematyki dotyczącej działań projektowych;
  • ­obsługa procesu kontraktowania;
  • ­monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów z beneficjnetami projektu;
  • ­ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
  • ­obsługa baz danych;
  • ­rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • ­prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk oraz obsługa wewnętrznych systemów informatycznych;
  • konsultacje indywidualne z beneficjentami, obsługa telefoniczna i mailowa
  • ­udział w przygotowywaniu sprawozdań kwartalnych i rocznych związanych z obsługą prowdzonych projketów;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji podejmowanych działań zgodnie ze standardami przyjętymi w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji;
  • ­prowadzenie spraw organizacyjnych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi;
  • ­inne zadania wynikające ze specyfiki prac Zespołu projektowego.

Oczekujemy:

  • ­wykształcenia wyższego magisterskiego;
  • ­minimum 2-letniego doświadczenia w pracy/stażu na stanowiskach w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w pracy po stronie beneficjanta programów europejskich;
  • ­umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji;
  • ­doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych;
  • ­gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów;
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku polskim;
  • ­umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur;
  • ­rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w  mowie i piśmie;
  • ­znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B1, mile widziana na poziomie średniozaawansowanym albo wyższym;
  • znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym oraz MS Word na poziomie średniozaawansowanym;
  • ­doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy;
  • ­wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Dodatkowe atuty:

  • ­mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • ­mile widziana znajomość innych języków obcych, 

Oferujemy:

  • ­ możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • ­zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • ­pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • ­prywatna opieka medyczna,
  • ­dofinansowanie aktywności sportowej,
  • ­szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • ­dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • ­elastyczny czas pracy,
  • ­dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • ­możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 15 czerwca 2025 r. 
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

https://form.erecruiter.pl/form/82ab3f312f934872afb7fecbf6efcd58

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-zespole-projektu-fers-edukacja-szkolna

Specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Zespole Rozliczeń i Kontroli Projektów Partnerskich

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
 
Specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Zespole Rozliczeń i Kontroli Projektów Partnerskich

Nr. ref.: FRSE/52/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:

• dokonywanie oceny finansowej rutynowej i pogłębionej wniosków o płatność składanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia w przedsięwzięciach zarządzanych przez FRSE w ramach Krajowego Planu Odbudowy.

Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości, zamówień publicznych, kadr);
minimum dwuletniego doświadczenia w pracy/stażu dla specjalisty, czteroletniego dla starszego specjalisty, sześcioletniego dla głównego specjalisty;
• ogólnej znajomości zasad rachunkowości i księgowości;
• znajomości obsługi programów Microsoft, w szczególności Excel;
• analitycznego myślenia i zaangażowania w pracę;
• umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.

Dodatkowe atuty:
• znajomość systemu informatycznego CST2021;
• znajomość wytycznych dotyczących zamówień publicznych;
• znajomość zasad kadrowo-płacowych;
• znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszeń do dnia 05 czerwca 2025 r.

Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f7f86f2ebf744e168990c7241337bbb3

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszy-specjalistaglowny-specjalista-w-zespole-rozliczen-i-kontroli-projektow--0

Specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Biurze Programów Edukacji Szkolnej oraz Edukacji Dorosłych w Zespole Erasmus+ SE-KA1

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/ów na stanowisko:
 
Specjalisty/starszego specjalisty/głównego specjalisty w Biurze Programów Edukacji Szkolnej oraz Edukacji Dorosłych w Zespole Erasmus+ SE-KA

Nr ref.: FRSE/16/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość języka angielskiego (minimum B1);
  • mile widziana znajomość programu Erasmus + lub doświadczenie w pracy w funduszach unijnych;
  • mile widziane doświadczenie w pracy projektowej;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i dyscyplina w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych;
  • zdolności organizacyjne: zarządzanie czasem, organizacja pracy, analiza danych, zarządzanie stresem
  • doświadczenie i umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielne, także pod presją czasu w zmieniających się warunkach;
  • zainteresowanie problematyką związaną z edukacją szkolną;
  • wykazywanie inicjatywy, kreatywności oraz zaangażowania.

Obowiązki:

  • obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych z programu Erasmus+ sektora edukacji szkolnej w tym:
  • obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania i budżetowania;
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów (w tym odbywanie wyjazdowych wizyt monitorujących);
  • doradztwo i szkolenia dla beneficjentów;
  • rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • ocena formalna i merytoryczna raportów beneficjentów;
  • obsługa baz danych;
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach  związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu;
  • udzielanie konsultacji dot. oferty programu;
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • współpraca przy promocji medialnej programu.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie aktywności sportowej,
  • szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 01 czerwca 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c18b4640de714b7fb608a3e6f6d7b0be

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszy-specjalistaglowny-specjalista-w-biurze-programow-edukacji-szkolnej-oraz-e

Redaktor/specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Redaktor/specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Nr ref.: FRSE/11/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:
•   zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz  artykułów publikowanych na obu witrynach,
•   tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
•   samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
•   opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
•   prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych,
•   koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).

Oczekiwania:
•    wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
•    minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
•    umiejętność pisania i redagowania tekstów,
•    znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
•    gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych;
•    dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
•    łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego;
•    wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
•    dobra znajomość pakietu MS Office,
•    znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•    zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•    prywatna opieka medyczna,
•    dofinansowanie aktywności sportowej,
•    szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•    dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•    elastyczny czas pracy,
•    dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•    możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 06 czerwca 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9b228e110cd42a69df67b6d216f42ae

Link do ogłoszenia BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/redaktorspecjalista-ds-mediow-spolecznosciowych-w-zespole-eurodesk

 

Jak aplikować?

W celu aplikacji na wybraną ofertę pracy, prześlij swoje dokumenty aplikacyjne (CV oraz list motywacyjny) wraz z numerem referencyjnym na adres e-mail: praca@frse.org.pl
Możesz również wysłać aplikację wchodząc bezpośrednio w treść ogłoszenia, klikając w aktywny link, który przekieruje Cię bezpośrednio do formularza aplikacyjnego.

Etapy procesu rekrutacyjnego w FRSE

treść strony

1. Analiza CV

Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów

2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja

Jest to etap fakultatywny

3. Rozmowa rekrutacyjna

Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online

4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna

Dla każdego uczestnika

 

Przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach w FRSE

 

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) informuje o możliwości zgłaszania informacji o naruszeniach

Sposób dokonywania zgłoszeń

  1. Zgłoszenie naruszeń można dokonać w sposób:
    1. anonimowy – bez ujawniania przez Sygnalistę swoich danych,
    2. jawny – ujawniający przez Sygnalistę dane, które pozwalają na jego identyfikację lub przekazanie informacji zwrotnej.
  1. Zgłoszenia pisemne można dokonać:
    1. pocztą elektroniczną na adres: sygnalista@frse.org.pl,
    2. listowanie na Dyrektora Generalnego lub Dyrektora Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli, na adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, z dopiskiem „do rąk własnych”,
    3. w postaci papierowej, osobiście Dyrektorowi Generalnemu lub Dyrektorowi Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
  1. Zgłoszenia ustne można dokonywać:
    1. telefonicznie lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    2. za zgodą Sygnalisty – w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    3. na wniosek Sygnalisty – w trakcie osobistego spotkania zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.
  1. Osobą odbierającą zgłoszenie w formie ustnej jest Dyrektor Generalny lub Dyrektor Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
     
  2. Zgłoszenie ustne jest dokumentowane w formie:
    1. nagrania rozmowy (plik z rozmową wraz z wyrażoną zgodą Sygnalisty na nagrywanie jest przechowywany w formie elektronicznej),
    2. protokołu rozmowy, sporządzonego przez osobę odbierającą zgłoszenie. Protokół odtwarza dokładnie przebieg spotkania.
  1. Zgłoszenie dokonanie w trakcie osobistego spotkania jest dokumentowane nagraniem lub protokołem z rozmowy za uprzednią zgodą Sygnalisty.
     
  2. Protokół rozmowy przekazywany jest do Sygnalisty.
     
  3. Sygnalista może dokonać sprawdzenia, poprawienia i zatwierdzenia protokołu rozmowy przez jego podpisanie.
     
  4. Jeżeli Sygnalista chce dokonać zgłoszenia w sposób anonimowy, zgłoszenia kierowane na:
    1. adres poczty elektronicznej powinny być wysyłane z adresu poczty elektronicznej, który nie zawiera danych identyfikujących sygnalistę (np. imię, nazwisko, domena z nazwą firmy). Zaleca się założenie przez sygnalistę adresu poczty elektronicznej, uniemożliwiającego identyfikację nadawcy, ale jednocześnie pozwalającego na prowadzenie z sygnalistą dalszej zanonimizowanej korespondencji w celu wyjaśnienia okoliczności naruszenia. Brak kontaktu z sygnalistą nie stanowi samodzielnej przyczyny do odstąpienia od procedury weryfikacji zgłoszenia;
    2. listownie powinny być wysłane niepodpisane, koperta nie powinna wskazywać adresu korespondencyjnego nadawcy. Brak adresu do korespondencji skutkował będzie brakiem komunikacji z Sygnalistą, w tym m.in.:
      1. brakiem możliwości prowadzenia korespondencji z sygnalistą w celu wyjaśnienia okoliczności zgłoszenia, występowania o dodatkowe informacje, zbieraniem informacji w trakcie postępowania wyjaśniającego, weryfikacyjnego, kontroli wewnętrznej,
      2. potwierdzenia otrzymania zgłoszenia od Sygnalisty i przekazania mu informacji zwrotnej dotyczącej zgłoszenia.
  1. W przypadku zgłoszeń, które nie będą zawierały informacji pozwalających na weryfikację zgłoszenia oraz braku kontaktu z sygnalistą, istnieje ryzyko, że takie zgłoszenie nie będzie mogło być rozpatrzone. 
     
  2. Zgłoszenia powinno zawierać:
    1. opcjonalnie: imię i nazwisko Sygnalisty;
    2. zalecane: adres email lub inne dane kontaktowe Sygnalisty;
    3. datę sporządzenia;
    4. imię, nazwisko i stanowisko osoby, osób, lub komórki organizacyjnej FRSE, które dopuściły się lub przyczyniły do zgłaszanego naruszenia lub których działanie/zaniechanie może doprowadzić do zgłaszanego naruszenia;
    5. być w miarę możliwości poparte wiarygodnym i rzeczowym opisem, wskazującym na konkretne naruszenie, a jeśli to możliwe poparte dowodami, aby możliwe było obiektywne oraz dokładne i wyczerpujące zbadanie zgłoszenia, zakończone uczciwym rozpatrzeniem zgłoszenia;
       
  3. Sygnalista w zgłoszeniu powinien, o ile to możliwe, przedstawić następujące informacje:
    1. opis zdarzenia, okoliczności faktycznych, pozwalających na podjęcie przez FRSE niezbędnych działań wyjaśniających, weryfikacyjnych zmierzających do dokładnego i obiektywnego wyjaśnienia okoliczności oraz określenia charakteru i wagi naruszenia;
    2. dlaczego Sygnalista uznaje (podejrzewa) dane działanie/zaniechanie za naruszenie;
    3. czy naruszenie już zaszło, czy też jest potencjalne, mogące się wydarzyć w przyszłości;
    4. wskazanie jakie mogą być motywy osoby dokonującej naruszenia;
    5. czy Sygnalista przed dokonaniem zgłoszenia podjął próbę usunięcia naruszenia, a jeżeli tak, to jaką;
    6. dane osób, które są lub mogą być ofiarami zgłaszanego naruszenia;
    7. nieformalne relacje osoby uczestniczących w naruszeniu;
    8. wskazanie jakie przepisy, regulacje, standardy postępowania zostały naruszone;
    9. wskazanie i załączenie dowodów potwierdzających lub uprawdopodobniających zgłaszane naruszenie, w szczególności dokumentów, informacji o świadkach, itp.
       
  4. Sygnalista może dokonać zgłoszenia na podstawie informacji jakie posiada. Sygnalista może nie ujawniać informacji, które mogą pozwolić na jego identyfikację.

Ochrona Sygnalisty

  1. Sygnalista podlega ochronie od chwili dokonania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego, pod warunkiem, że miał uzasadnione podstawy sądzić, że informacja będąca przedmiotem zgłoszenia lub ujawnienia publicznego jest prawdziwa w momencie dokonywania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego i że stanowi informację o naruszeniu prawa.
     
  2. Powyższe dotyczy również Sygnalisty, który dokonał anonimowego zgłoszenia informacji na temat naruszeń lub anonimowo ujawnił publicznie takie informacje.
     
  3. Osoba podlega ochronie, pomimo uznania, że zgłoszenie nie stanowi naruszenia, chyba że zgłoszenie zostało dokonane w złej wierze, miało na celu umyślne i nieprawdziwe pomówienie poprzez przedstawienie fałszywych, nieprawdziwych informacji lub godzenie w dobre imię osoby, bez obiektywnych podstaw do formułowania zarzutów w stosunku do osoby, której zgłoszenie dotyczyło.

Osoba pomagająca w dokonaniu zgłoszenia oraz osoba powiązana z Sygnalistą są objęte ochroną na takich samych zasadach jak Sygnalista.

Icons made by chehuna from www.flaticon.com