Europa dla Aktywnych 3/2024
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
96
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-40-0
Publikacja podsumowuje wyniki prowadzonych w Polsce badań RAY (ang. Research-based analysis of the Youth in Action Programme) – wspólnego projektu 15 narodowych agencji programu „Młodzież w działaniu”. Przedstawia jaki był wpływ projektów na postawy, zachowania i wartości wyznawane przez beneficjentów oraz w jakim stopniu osiągane były cele programu.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona sojuszom tworzonym przez polskie uczelnie
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Tłumaczenie publikacji Key data on teaching languages at school in Europe – 2023 edition
Publikacja specjalna dla koordynatorów projektów eTwinning.
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2024 roku.
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego w roku 2024. Raport z realizacji procesu bolońskiego
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport z badania wpływu Erasmusa+ na transformację cyfrową organizacji beneficjentów tego programu.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
Zatwierdzanie efektów edukacji pozaformalnej i nieformalnego uczenia się w szkolnictwie wyższym w Europie
Uczenie się na rzecz zrównoważonego rozwoju w Europie: Budowanie kompetencji, wspieranie nauczycieli i szkół
Raport opisuje sposób funkcjonowania polskich instytucji w inicjatywie Uniwersytetów Europejskich.
Polskie wydanie opublikowanego jesienią 2022 roku raportu Informatics education at school in Europe