Kompendium projektów partnerstw strategicznych programu Erasmus+
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r.
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2019
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
136
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-92-0
Przypadek Josepha Conrada, który języka angielskiego nauczył się w dorosłym życiu, pokazuje, że można rozpocząć naukę języka obcego w dorosłości i osiągnąć na poziomie native speakera – podkreśla w artykule „O fetyszu native speakera” dr Paweł Nowak, językoznawca, ambasador EPALE, absolwent Harvarda i Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley.
W publikacji można znaleźć również inne inspirujące teksty z obszaru edukacji dorosłych, które pojawiły się na Europejskiej platformie na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE) w 2019 r.
Cytowanie: Sześć kontekstów uczenia (się) dorosłych. Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r., Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2019.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.
Presentation of evaluation practices
in the field of education and of the current status of evaluation in Poland.