Zielony Erasmus+
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wyzwania i rozwiązania
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2025
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
60
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-54-9
Uczenie się przez całe życie (lifelong learning) jest jednym z fundamentów współczesnych społeczeństw opartych na wiedzy i innowacjach. W obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy oraz rosnącej potrzeby dostosowywania się do nowych wyzwań, kluczowe staje się wspieranie rozwoju kompetencji osób dorosłych. W publikacji przedstawiono m.in. wyzwania, z którymi musi zmierzyć się system uczenia się przez całe życie w Polsce, aby dalej się rozwijać, oraz propozycje rozwiązań w tym zakresie.
Cytowanie: Uczenie się przez całe życie. Wyzwania i rozwiązania (2025). Warszawa: Wydawnictwo FRSE.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2024 rok)
Publikacja zawiera opisy projektów prośrodowiskowych zrealizowanych w sektorze VET programu Erasmus+.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.