Mentoring i tutoring 2.0.
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
seria wydawnicza
rok wydania
2025
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
68
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-66-2
Od 2021 roku w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) – Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności działa Krajowy Zespół Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego (Experts in Vocational Education and Training – EVET). W jego skład wchodzą dydaktycy, naukowcy, egzaminatorzy i urzędnicy ściśle związani z różnymi dziedzinami kształcenia zawodowego na poziomach średnim i wyższym. Działają oni wspólnie na rzecz poprawy jakości kształcenia zawodowego. W tym celu wspierają rozwój współpracy szkół branżowych i technicznych z pracodawcami. Ponadto udzielają porad merytorycznych beneficjentom Erasmusa+ oraz podmiotom aktywnym w obszarze systemu kształcenia zawodowego w Polsce, a także we współpracy z FRSE opracowują bezpłatne materiały informacyjne. W niniejszej publikacji przedstawiono wybór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w 2025 roku.
Cytowanie: Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego. Tom 4 (2025). Warszawa: Wydawnictwo FRSE
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Conference publication
Kompendium projektów z sektora Szkolnictwo wyższe
Mieszane programy intensywne w Erasmusie+
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2024 rok)
Publikacja zawiera opisy projektów prośrodowiskowych zrealizowanych w sektorze VET programu Erasmus+.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego