Edukacja dorosłych – globalny układ odpornościowy
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Warsaw seminar 2021
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
122
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
ANGIELSKI
ISBN / ISSN
978-83-66515-82-6
This book is a collection of research articles that were presented at the research seminar “Evidence-based approach in Erasmus+ and European Solidarity Corps. Research in the time of pandemic”, that took place online on 27 October 2021 as part of the annual Warsaw Research Seminars.
Despite all the challenges and setbacks that the COVID-19 pandemic created, the organising team of the Warsaw Research Seminars was aware of the importance of research and continuing provision of evidence on the functioning and impact of the Erasmus+ and the European Solidarity Fund. In these challenging times, we needed research more than ever in order to fully describe and understand the potential and visible impact of the pandemic on education and youth, as well as the society.
Citation: Rybińska, A., Şenyuva, Ö., Poszytek, P. (eds.), (2022). Evidence-based approach in Erasmus+ and European Solidarity Corps. Warsaw seminar 2021. Warsaw: FRSE Publishing House.
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
W publikacji przedstawiono różne aspekty edukacji osób dorosłych.
Wybór 30 artykułów napisanych przez ambasadorów i użytkowników Elektronicznej platformy na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE).
Praktyczny przewodnik dla mentorów wolontariatu.
This publication is a set of seminar proceedings of those authors who agreed to contribute to the seminar in addition to the presentations they gave or other input they had.
Przewodnik jest skierowany do dyrektorów szkół, nauczycieli, pracowników administracji, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich placówek poprzez realizację
Publikacja oferuje aktualną i kompletną informację na temat współpracy partnerskiej, budowania relacji partnerów, tworzenia pomostu pomiędzy edukacją i biznesem.
Prezentacja najciekawszych tekstów opublikowanych w 2018 r. na EPALE.
Publikacja poświęcona zagadnieniom rozwoju kompetencji i umiejętności zawodowych.
Tematyka publikacji wynika z zapotrzebowania zgłaszanego przez instytucje planujące i realizujące projekty mobilności.
Prezentacja dobrych praktyk w programie Erasmus+ Edukacja szkolna.
The present publication reports on the results of the joint work of the speakers and participants of the seminar.
Publikacja w przystępny sposób przybliża zagadnienia z obszaru zarządzania projektami.
The structure of the Guide is intended to give readers insights into the methodology of planning specific areas of a project, and information about each project type.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r.
Publikacja przedstawia przykłady projektów dofinansowanych przez FRSE ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).
Report on the application of the European Credit System for Vocational Education
and Training in learning mobility projects.
Publikacja o metodach badawczych
w ewaluacji programów edukacyjnych
oraz o rozwoju warsztatu ewaluatora.
Presentation of evaluation practices
in the field of education and of the current status of evaluation in Poland.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.