Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Interakcja w nauce języków
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
W czasie pandemicznej tęsknoty za naturalnością kontaktów międzyludzkich każdy rodzaj naszych interakcji jest na wagę złota. Rozmowy, wymiana zdań i poglądów, dyskusje, spory – wszystkie te formy kontaktów słownych między nami są oczywiście możliwe z użyciem telefonów i wszechobecnego internetu. Brakuje nam w tym jednak zwyczajności i bezpośredniości, co pobudza do zastanowienia nad istotą rozmowy i kontaktu z drugim człowiekiem. Dobrze się zatem złożyło, że jako Temat numeru 3/2020 „Języków Obcych w Szkole” zaplanowano interakcję w nauce języków.
Zachęcamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku