Języki Obce w Szkole 2/2025
Indywidualizacja procesu nauczania
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2025
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
132
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji to obecnie bardzo aktualny temat. Czy polska szkoła jest szkołą bez granic? Jak uczyć języka zadań szkolnych? Jak pomagać nowo przybyłym, by skorzystali na tym wszyscy uczniowie? To pytania, na które odpowiedzi starają się znaleźć autorzy i autorki numeru 3/2025 "Języków Obcych w Szkole". Zapraszamy do lektury i refleksji! Piszemy również m.in. o dostępności nauczania w kontekstach języków do celów specjalnych oraz podejmujemy prób weryfikacji efektywności nauczania.
Więcej na www.jows.pl
Indywidualizacja procesu nauczania
Egzaminy, testy końcowe i certyfikujące
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów