Języki Obce w Szkole 2/2024
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Francuski, hiszpański, rosyjski czy polski jako obcy. Polska szkoła to nie tylko angielski. W numerze 3/2024 przeczytacie o tym językowym krajobrazie. Znajdziecie teksty o dydaktyce języków nauczanych jako drugie czy kolejne. Ponadto artykuł o różnojęzyczności osób z uszkodzeniami słuchu czy o tworzeniu własnych materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem korpusów. Zachęcamy do lektury najnowszego numeru czasopisma!
Więcej na www.jows.pl
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane
Nauczanie języków na poziomie przedszkolnym