Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Język i...
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2023
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
140
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Numer 1/2023 "Języków Obcych w Szkole" wypełniliśmy tekstami dotyczącymi wzajemnych relacji pomiędzy uczeniem się i nauczaniem języków obcych oraz innymi dziedzinami nauki i życia. Znajdziemy artykuły o edukacji językowej za pomocą dziedzin bardziej oczywistych - kulturą, literaturą, sztuką - oraz tych mniej oczywistych - np. naukami ścisłymi czy filozofią. Nie zabrakło tekstów o CLIL - podejściu, które nierozerwalnie związane jest z pozajęzykowymi aspektami życia w edukacji językowej. Inspirujmy się wielością treści i dziedzin, które możemy wplatać w prowadzone przez siebie zajęcia. Zapraszamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane
Nauczanie języków na poziomie przedszkolnym