Edukacja dorosłych – globalny układ odpornościowy
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
260
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-66515-94-9
Erasmus+, flagowy program Unii Europejskiej wspierający podnoszenie jakości kształcenia formalnego i pozaformalnego, to m.in. zaangażowanie licznych europejskich uczelni, instytucji i organizacji w projekty o charakterze edukacyjnym. Publikacja stanowi kompendium projektów międzynarodowych typu partnerstwa strategiczne w sektorze Szkolnictwo wyższe realizowanych w ramach Erasmusa+ w latach 2014–2020. Miały one na celu wspieranie opracowywania i wdrażania innowacyjnych praktyk w zakresie nauczania, zarządzania procesem dydaktycznym i funkcjonowania szkół w tym sektorze edukacji oraz realizację partnerstw na szczeblu europejskim promujących wymianę dobrych praktyk.
Cytowanie: Bielecka, A., Członkowska-Naumiuk, M. i Skibińska, B. (red.) (2022). Kompendium projektów partnerstw strategicznych programu Erasmus+ w sektorze Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020. Warszawa: Wydawnictwo FRSE
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
W publikacji przedstawiono różne aspekty edukacji osób dorosłych.
Wybór 30 artykułów napisanych przez ambasadorów i użytkowników Elektronicznej platformy na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE).
Praktyczny przewodnik dla mentorów wolontariatu.
This publication is a set of seminar proceedings of those authors who agreed to contribute to the seminar in addition to the presentations they gave or other input they had.
Przewodnik jest skierowany do dyrektorów szkół, nauczycieli, pracowników administracji, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich placówek poprzez realizację
Publikacja oferuje aktualną i kompletną informację na temat współpracy partnerskiej, budowania relacji partnerów, tworzenia pomostu pomiędzy edukacją i biznesem.
Prezentacja najciekawszych tekstów opublikowanych w 2018 r. na EPALE.
Publikacja poświęcona zagadnieniom rozwoju kompetencji i umiejętności zawodowych.
Tematyka publikacji wynika z zapotrzebowania zgłaszanego przez instytucje planujące i realizujące projekty mobilności.
Prezentacja dobrych praktyk w programie Erasmus+ Edukacja szkolna.
The present publication reports on the results of the joint work of the speakers and participants of the seminar.
Publikacja w przystępny sposób przybliża zagadnienia z obszaru zarządzania projektami.
The structure of the Guide is intended to give readers insights into the methodology of planning specific areas of a project, and information about each project type.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r.
Publikacja przedstawia przykłady projektów dofinansowanych przez FRSE ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).
Report on the application of the European Credit System for Vocational Education
and Training in learning mobility projects.
Publikacja o metodach badawczych
w ewaluacji programów edukacyjnych
oraz o rozwoju warsztatu ewaluatora.
Presentation of evaluation practices
in the field of education and of the current status of evaluation in Poland.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.