Języki Obce w Szkole 1/2021
Blended learning w edukacji językowej
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
2/2021
seria wydawnicza
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Kiedy określaliśmy plan wydawniczy „Języków Obcych w Szkole” na 2021 r., nie przypuszczaliśmy, że tematyka drugiego wydania tak celnie wpisze się w aktualną debatę wywołaną powrotem do kształcenia stacjonarnego. Dyskusja ta to zderzenie dwóch poglądów na rolę szkoły, nauczyciela, kształcenia w „polockdownowej” rzeczywistości: czy szkoła to głównie miejsce transmisji wiedzy, czy też miejsce, w którym prymat powinna zająć troska o psychologiczny dobrostan wszystkich uczestników kształcenia? Zasadniczy wniosek płynący z tej debaty zdaje się być jeden: emocje górą. Zagadnienie trudne, ulotne, ale czasem wręcz kluczowe dla powodzenia podejmowanych działań dydaktycznych. Zachęcamy do lektury letniego numeru!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku