Oblicza Erasmusa+, tom 1
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Jean Monnet Support to European Studies
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Luksemburg
liczba stron
58
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
język
angielski
ISBN / ISSN
978-92-79-33894-6
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
The new edition of the Polish Eurydice publication presents the up-to-date state of education system in Poland.
Raport z badania działań realizowanych przez polskie organizacje w latach 2018–2020.
Dwujęzyczna prezentacja 22 projektów edukacyjnych nagrodzone w latach 2017–2020 certyfikatem European Language Label.
Koordynatorzy projektów EKS pokazują praktyczne aspekty współpracy w ramach programu.
Publikacja przedstawia najbardziej ambitne projekty programu eTwinning w dziedzinie kształcenia zawodowego.
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
Jaka jest rola szkolnych liderów projektów w działaniach na rzecz współpracy międzynarodowej w polskich placówkach edukacyjnych?
Publikacja prezentuje kilkanaście najlepszych projektów nagrodzonych w konkursie Nasz projekt eTwinning 2020.
Raport z badania projektów partnerstw strategicznych realizowanych w ramach programu Erasmus+ w Polsce.
This report provides the outcomes of transnational research on the education and career paths of vocational school graduates with foreign mobility experience.
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 6
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 7
Podsumowanie 20 lat działalności Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
Publikacja jest podsumowaniem realizacji programu „Uczenie się przez całe życie" w 2012 r. w Polsce.
W publikacji przedstawiono projekty nagrodzone w konkursie eTwinning w 2013 r.
Poradników dla wnioskodawców projektu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych”.