Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Języki mniej popularne
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Prezentujemy Państwu trzeci numer "Języków Obcych w Szkole" w bieżącym roku. Numer 3/2022 jest poświęcony językom rzadziej używanym w Polsce i tym samym rzadziej nauczanym, m. in. językowi szwedzkiemu, walijskiemu, kaszubskiemu czy katalońskiemu lub nieco zapomnianej a kiedyś bardziej popularnej łacinie. Ponadto wywiad o dużo mówiącym tytule "Angielski to nie wszystko" oraz garść metodycznych inspiracji dla nauczycieli, nie tylko języków rzadkich. Zapraszamy do lektury i życzymy udanego nowego roku szkolnego!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku