Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Edukacyjne projekty językowe
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Co projektem edukacyjnym jest, a co nim nie jest (ale nadal pozostaje realizacją dobrych praktyk), jakie są blaski i cienie angażowania się w projekty, jak prowadzić je w „zwykłej, polskiej szkole” i jakie inicjatywy otrzymują międzynarodowe wyróżnienia, takie jak European Language Label (ELL) czy Krajowe i Europejskie Odznaki Jakości eTwinning - o tym wszystkim w bieżącym numerze "Języków Obcych w Szkole". Zachęcamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku