Europa dla Aktywnych 4/2025
Kwartalnik dla beneficjentów programów edukacyjnych
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2011
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
122
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Agencja Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego / Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-62634-60-6
W prezentowanym raporcie przeanalizowano ewolucję stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji oraz zmiany, jakie spowodowały w polityce i w praktyce w poszczególnych krajach, biorąc pod uwagę metody, treści dydaktyczne i procesy ewaluacji.
Kwartalnik dla beneficjentów programów edukacyjnych
Publikacja podsumowująca konferencję „Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej”.
Tłumaczenie publikacji Learning for sustainability in Europe: Building competences and supporting teachers and schools
Zbiór najciekawszych artykułów opracowanych przez Zespół EVET w 2025 roku
Relacja, rozwój i technologia w edukacji zawodowej
Kadra akademicka w Europie - 2025
Conference publication
Nauczanie przedsiębiorczości w szkołach w Europie – 2025
Kompendium projektów z sektora Szkolnictwo wyższe
Mieszane programy intensywne w Erasmusie+
Umiejętności podstawowe – wsparcie w nauce czytania, pisania, matematyki i przedmiotów ścisłych: zmiany w polityce edukacyjnej od 2020 r.
Zbiór tekstów podsumowujących ogólnopolską debatę na temat lifelong learning.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji
Polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci RIA-AE.
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2024 roku.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport Polskiego Biura Eurydice przedstawiający przykłady rozwiązań krajowych w zakresie organizacji i finansowania edukacji specjalnej w Europie
Raport ze spotkania Beneficjentów programów Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności
Czas przeznaczony na nauczanie poszczególnych przedmiotów w szkolnictwie obowiązkowym w Europie 2024/25