Oblicza Erasmusa+, tom 1
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Namysł teoretyczny i rozwiązania praktyczne
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2019
miejsce wydania
Bydgoszcz
liczba stron
390
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-80183-07-0
Wyrównywanie szans edukacyjnych jest szerszym procesem kulturowym, wynikającym z założeń demokracji liberalnej, organizującej funkcjonowanie współczesnych państw rozwiniętych. Im lepszy dostęp do edukacji mają ludzie, tym lepsze perspektywy na przyszłość otwierają się przed nimi. Dobra edukacja jest zazwyczaj gwarancją dobrego życia. Dzięki objęciu dzieci powszechnym obowiązkiem szkolnym władza publiczna może realizować lub wspierać programy, które są racjonalne, kierowane do wszystkich i które nie są nastawione na zysk.
Cytowanie: Kostyło, P. (red.) (2019). Szkoła równych szans. Namysł teoretyczny i rozwiązania praktyczne. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Pierwsza część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
The new edition of the Polish Eurydice publication presents the up-to-date state of education system in Poland.
Raport z badania działań realizowanych przez polskie organizacje w latach 2018–2020.
Dwujęzyczna prezentacja 22 projektów edukacyjnych nagrodzone w latach 2017–2020 certyfikatem European Language Label.
Koordynatorzy projektów EKS pokazują praktyczne aspekty współpracy w ramach programu.
Publikacja przedstawia najbardziej ambitne projekty programu eTwinning w dziedzinie kształcenia zawodowego.
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
Jaka jest rola szkolnych liderów projektów w działaniach na rzecz współpracy międzynarodowej w polskich placówkach edukacyjnych?
Publikacja prezentuje kilkanaście najlepszych projektów nagrodzonych w konkursie Nasz projekt eTwinning 2020.
Raport z badania projektów partnerstw strategicznych realizowanych w ramach programu Erasmus+ w Polsce.
This report provides the outcomes of transnational research on the education and career paths of vocational school graduates with foreign mobility experience.
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 6
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 7
Podsumowanie 20 lat działalności Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
Publikacja jest podsumowaniem realizacji programu „Uczenie się przez całe życie" w 2012 r. w Polsce.
W publikacji przedstawiono projekty nagrodzone w konkursie eTwinning w 2013 r.