Zawodowe i edukacyjne losy absolwentów uczelni

treść strony

Raport z badania uczestników programu Erasmus+

seria wydawnicza

rok wydania

2022

miejsce wydania

Warszawa

liczba stron

67

programy

Pozostałe informacje

wydawca

Wydawnictwo FRSE

język

POLSKI

ISBN / ISSN

978-83-66515-92-5

Badanie ścieżek edukacyjnych i zawodowych uczestników programu Erasmus+ jest prowadzone przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji cyklicznie od 2017 roku. Niniejszy raport podsumowuje jeden z etapów tego projektu, obejmujący lata 2018–2020. Autorzy publikacji analizują m.in. wybory zawodowe absolwentów uczelni, kwestie dotyczące zdobycia przez nich pierwszej stałej pracy, a także zagadnienia związane z dalszym kształceniem – zarówno kontynuacją studiów, jak i udziałem w edukacji pozaformalnej oraz nieformalnej.
 

Cytowanie: Fila, J., Sobestjański, K. (2022). Zawodowe i edukacyjne losy absolwentów uczelni. Raport z badania uczestników programu Erasmus+. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
DOI: 10.47050/66515925

Czytaj pozostałe z tej serii