Edukacja w zakresie przedsiębiorczości na poziomie akademickim w Republice Korei
DOI: 10.47050/65591760.316–327
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W artykule podjęto problematykę kształtowania postaw przedsiębiorczych w szkole podstawowej w kontekście obowiązującej podstawy programowej. Zwrócono szczególną uwagę na kształtowanie kluczowych kompetencji i konieczność stwarzania sytuacji dydaktycznych, które temu sprzyjają. Wykazano zależność między formułowaniem celów a ocenianiem postępów uczniów. Na tym tle określono miejsce przedsiębiorczości we współczesnej szkole.
Słowa kluczowe:
przedsiębiorczość, kreatywność, innowacyjność, podstawa programowa, kluczowe umiejętności
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/65591760.316–327
DOI: 10.47050/65591760.302–315
DOI: 10.47050/65591760.284–300
DOI: 10.47050/65591760.266–281
DOI: 10.47050/65591760.252–265
DOI: 10.47050/65591760.234–250
DOI: 10.47050/65591760.220–233
DOI: 10.47050/65591760.204–218
DOI: 10.47050/65591760.184–202
DOI: 10.47050/65591760.168–183