From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W artykule podjęto problematykę kształtowania postaw przedsiębiorczych w szkole podstawowej w kontekście obowiązującej podstawy programowej. Zwrócono szczególną uwagę na kształtowanie kluczowych kompetencji i konieczność stwarzania sytuacji dydaktycznych, które temu sprzyjają. Wykazano zależność między formułowaniem celów a ocenianiem postępów uczniów. Na tym tle określono miejsce przedsiębiorczości we współczesnej szkole.
Słowa kluczowe:
przedsiębiorczość, kreatywność, innowacyjność, podstawa programowa, kluczowe umiejętności
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181