From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W artykule podjęto próbę opisania dominujących w naukach społecznych dyskursów, dotyczących nowych zjawisk socjalizacyjnych związanych z powstaniem oraz upowszechnieniem technik komputerowych i sieciowych. Autorzy prezentują główne paradygmaty stosowane do opisu zjawisk socjalizacyjnych i badają ich użyteczność w analizowaniu procesów wywołanych zmianą technologiczną. Charakteryzują także wpływ nowych praktyk kulturowych na sfery związane z emocjami, agresją i strategiami tworzenia tożsamości przez młode osoby.
Słowa kluczowe:
prawo oświatowe, podstawa programowa, dyrektywy unijne, konwencje Rady Europy
Artykuł pochodzi z publikacji Edukacja – relacja – zabawa.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181