Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Motywacja do nauki języków obcych
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Czy kiedykolwiek w dzieciństwie marzyli Państwo o tym, by przeczytać swoją ulubioną książkę w oryginale? Czy zmotywowało Państwa to do uczenia się języka, w którym ta książka została napisana? Temat numeru tego wydania „Języków Obcych w Szkole” stanowi motywacja. Dzisiejsze możliwości nauki języków i praktykowania ich znajomości są niemal nieograniczone: to kontakty osobiste i w trakcie rozmaitych wyjazdów służbowych czy prywatnych (choć akurat teraz wstrzymanych!), to dostęp do wielojęzycznej telewizji, to internet ze swoimi interaktywnymi narzędziami, to programy wymiany takie jak Erasmus+. Wszystko to może być dobrym motywatorem do nauki języków. Życząc owocnej lektury tego wydania „Języków Obcych w Szkole”, mamy nadzieję, że zainspiruje ona Państwa do uczenia (się) języków, a przez to do poszerzania granic swojego świata.
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego.
Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku