Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Materiały dydaktyczne
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
156
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Sześćdziesiąt pięć lat temu – w 1957 roku – został wydany pierwszy numer „Języków Obcych w Szkole”. Dziś z okazji tego jubileuszu nasi autorzy wracają do treści wówczas opublikowanych i zestawiają je z dzisiejszym obrazem edukacji językowej. Do tego w numerze spora dawka propozycji dotyczących materiałów dydaktycznych do wykorzystania w codziennej nauce języka obcego. Zapraszamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku