Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
3/2021
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Przekazujemy Państwu numer, którego tematem przewodnim są kontrola i ocena postępów uczniów – zagadnienia ważne i niełatwe, dodatkowo skomplikowane przez (po?)pandemiczną rzeczywistość. Tym bardziej cieszy to, że większość artykułów w temacie przewodnim skupia się na kwestiach związanych z ocenianiem kształtującym, w tym przede wszystkim na przekazywaniu wartościowej informacji zwrotnej. W trzecim tegorocznym numerze znajdą Państwo również artykuły dotyczące innych istotnych kwestii, w tym – co już powoli staje się stałym elementem – związanych z kształceniem zdalnym. Życzymy miłej lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego. Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku