Projekty wolontariatu grupowego w Europejskim Korpusie Solidarności
Raport z badania działań realizowanych przez polskie organizacje w latach 2018–2020.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Research report on Erasmus+ Strategic Partnerships in Poland
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
104
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
angielski
ISBN / ISSN
978-83-66515-39-0
The main aim of Strategic Partnerships carried out under the Erasmus+ Programme in the 2014-2020 multiannual financial framework was to enable institutions and organisations to develop and implement innovative educational solutions, as well as to strengthen international cooperation and facilitate the exchange of experience. In the field of Higher Education, the most common beneficiaries of such projects were Higher Education Institutions, which – thanks to the projects – modernised their education methods, improved their quality, joined international initiatives and adapted more closely to the needs of the society and economy. This report discusses issues such as: the selection of partners for projects, the course of activities, the analysis of outcomes in terms of their usefulness and sustainability as well as the evaluation of project outcomes and the partnerships themselves by HEI authorities.
Citation: Fila, J. and Rybińska, A. (2021). Strategic Partnerships in Higher Education. Research report on Erasmus+ Strategic Partnerships in Poland. Warsaw: Foundation for the Development of the Education System.
Raport z badania działań realizowanych przez polskie organizacje w latach 2018–2020.
Jaka jest rola szkolnych liderów projektów w działaniach na rzecz współpracy międzynarodowej w polskich placówkach edukacyjnych?
Raport z badania projektów partnerstw strategicznych realizowanych w ramach programu Erasmus+ w Polsce.
This report provides the outcomes of transnational research on the education and career paths of vocational school graduates with foreign mobility experience.
Prezentacja wyników badania wpływu projektów zagranicznych mobilności kadry edukacji szkolnej w ramach programu Erasmus+.
Analiza wpływu wolontariatu na społeczności lokalne w Polsce, na Litwie i Węgrzech.
This report presents the results of the analysis of Erasmus+ international mobility projects for school education staff.
Publikacja przedstawia wyniki ewaluacji projektów zrealizowanych w ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego przez polskie instytucje szkolnictwa wyższego.
The publication presents work of long-term European volunteers in local communities.
Analiza kompetencji rozwijanych podczas projektów wolontariatu międzynarodowego.
Podsumowanie wyników badania poświęconego trwałości rezultatów projektów edukacyjnych, przeprowadzonego wśród laureatów konkursu EDUinspiracje z lat 201
Podsumowanie badania losów uczestników staży i praktyk zagranicznych.
The study focused on internships and traineeships funded by European education programmes supporting vocational education and training.
Podsumowanie badania losów edukacyjnych i zawodowych polskich studentów uczestniczących w programie Erasmus.
Tracer study on education and careers of Polish students participating in Erasmus mobility projects.
Publikacja jest podsumowaniem badania w zakresie kompetencji i umiejętności, które zostało zrealizowane w 2019 r.
Publikacja jest podsumowaniem badania projektów zagranicznych mobilności nauczycieli.
This report presents the results of a study on the school staff foreign mobility projects funded under the Erasmus+ programme in Poland.
W publikacji przeanalizowano możliwe warianty współpracy samorządów ze szkołami w celu umiędzynarodowienie edukacji na szczeblu lokalnym.
Polskie szkoły i przedszkola coraz częściej goszczą zagranicznych wolontariuszy w ramach projektów Wolontariatu Erasmus+ (obecnie Europejskiego Korpusu Solidarności).