From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Powszechnie przyjmuje się, że celowe jest włączenie treści z zakresu przedsiębiorczości w podstawy programowe i programy nauczania niemal wszystkich przedmiotów szkolnych od najmłodszych etapów edukacji. Podstawa programowa w Polsce, wprowadzana sukcesywnie w szkołach podstawowych od 2017 roku, stara się nawiązywać do tej idei. Celem niniejszego opracowania jest więc przedstawienie wyników analiz nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w szkole podstawowej pod kątem treści związanych z przedsiębiorczością oraz próba odpowiedzi na pytanie, w jakiej mierze zapisy nowej podstawy programowej sprzyjają kształtowaniu postaw przedsiębiorczych dzieci i młodzieży.
Słowa kluczowe:
edukacja dzieci i młodzieży, edukacja w zakresie przedsiębiorczości, podstawa programowa, postawa przedsiębiorcza, rozwój dziecka
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181