Języki Obce w Szkole 2/2021
Emocje w nauczaniu języka
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Otwartość i tolerancja w nauczaniu
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
Numer 4/2022 "Języków Obcych w Szkole" wypełniliśmy tekstami ukazującymi kwestie tolerancji i otwartości w nauczaniu i uczeniu się języków. Poruszone zagadnienia ukazują temat z różnych perspektyw i zawierają praktyczne wskazówki odnośnie do tego, jak uczynić prowadzone przez siebie zajęcia bardziej otwartymi na uczniów z innych kultur, mniejszości etnicznych czy o innym doświadczeniu szkoły. Znajdziemy również przykłady dobrych praktyk zwiększających dobrostan psychiczny uczestników edukacji. Zapraszamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Emocje w nauczaniu języka
Blended learning w edukacji językowej
Blended learning w edukacji językowej
Interakcja w nauce języków
Wielojęzyczność jako element kształcenia językowego.
Wydanie specjalne 2019
Mediacja jako sprawność językowa
Motywacja do nauki języków obcych
Ocenianie i kontrola postępów ucznia
Edukacyjne projekty językowe
Materiały dydaktyczne
Zawód: nauczyciel
Języki mniej popularne
Język polski jako drugi / jako język edukacji
Regres i utrata sprawności językowych
Styl pracy uczniów
Styl pracy nauczycieli
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie zdolni
Zróżnicowane grupy uczniów
Uczniowie w różnym wieku