Erasmus+ Partnerships
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Innowacje społeczne i mobilności ponadnarodowe
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2019
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
82
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-79-1
Głównym celem projektów realizowanych z PO WER, i nie tylko, jest podniesienie zawodowych i kluczowych kompetencji ich uczestników, a mobilności ponadnarodowe to jedno z najlepszych narzędzi, które to umożliwiają. Podczas pobytu za granicą uczestnicy – uczniowie, studenci i kadra – uświadamiają sobie, jak ważne w ich karierze zawodowej są ciągłe podnoszenie kwalifikacji i nauka języków obcych. Dzięki mobilnościom uczą się samodzielności i nabierają pewności siebie oraz uzmysławiają sobie, jak wiele od nich zależy. Zyskują ponadto wiedzę o innych krajach, ich historii, kulturze i systemach edukacyjnych. Pracownicy szkoły z kolei mają możliwość poznawania nowoczesnych i innowacyjnych metod nauczania oraz zarządzania placówką oświatową. To przekłada się na osiągnięcie głównego celu projektu, jakim jest poprawa jakości pracy instytucji w określonych przez nią obszarach wymagających zmian oraz pogłębienie współpracy międzynarodowej.
Cytowanie: Projekty z POWERem. Innowacje społeczne i mobilności ponadnarodowe. Podsumowanie projektów PO WER, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2019.
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.
Presentation of evaluation practices
in the field of education and of the current status of evaluation in Poland.
Publikacja o metodach badawczych
w ewaluacji programów edukacyjnych
oraz o rozwoju warsztatu ewaluatora.
Report on the application of the European Credit System for Vocational Education
and Training in learning mobility projects.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r.