Edukacja w zakresie przedsiębiorczości we Francji
DOI: 10.47050/65591760.302–315
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Systemy edukacji na poziomie międzynarodowym są zróżnicowane, zaprojektowane tak, by spełniać oczekiwania stawiane przez otoczenie ekonomiczne, kulturowe czy społeczne. Przykładem zmian w edukacji na poziomie akademickim jest Republika Korei, w której otoczenie polityczne wyznaczyło szkoły przedsiębiorczości, których celem jest wspieranie rozwoju gospodarczego. Jednak uniwersytet nie jest jedyną instytucją promującą działania przedsiębiorcze. W artykule scharakteryzowano wybrane elementy ekosystemu przedsiębiorczości.
Słowa kluczowe:
edukacja przedsiębiorczości, kompetencje, konkurencja, program nauczania, intencja przedsiębiorcza
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/65591760.302–315
DOI: 10.47050/65591760.284–300
DOI: 10.47050/65591760.266–281
DOI: 10.47050/65591760.252–265
DOI: 10.47050/65591760.234–250
DOI: 10.47050/65591760.220–233
DOI: 10.47050/65591760.204–218
DOI: 10.47050/65591760.184–202
DOI: 10.47050/65591760.168–183
DOI: 10.47050/65591760.156–166