From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W niniejszym tekście przedstawiono miejsce edukacji w zakresie przedsiębiorczości w systemie szkolnym Francji. Interdyscyplinarne kształtowanie ducha przedsiębiorczości odbywa się na różnych szczeblach edukacji, jednakże w sposób obowiązkowy jedynie na studiach. W tekście zarysowano główne cele i metody kształcenia w zakresie edukacji w przypadku zarówno kursu odkrywanie zawodu (decouverte professionnelle), jak i ścieżki edukacyjnej: odkrywanie drogi zawodowej i edukacyjnej (parcours de découverte des métiers et des formations). Na tle tej problematyki przedstawiono najważniejsze kwestie i dylematy w zakresie nauczania przedsiębiorczości we Francji.
Słowa kluczowe:
duch przedsiębiorczy, edukacja w zakresie przedsiębiorczości, Francja, nauczanie przedsiębiorczości, postawa przedsiębiorcza
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181