From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Tekst jest poświęcony tematyce nauczania przedsiębiorczości jako jednej z kompetencji kluczowych w szkołach w Europie. Informuje o sposobach włączania treści o tematyce dotyczącej przedsiębiorczości do programów szkolnych na poziomie szkoły podstawowej i średniej – zarówno pierwszego, jak i drugiego stopnia. Omawia również stosowane narzędzia dydaktyczne oraz metody nauczania, w tym uczenie się poprzez zaangażowanie w działania firm/przedsiębiorstw szkolnych. Analizą objęto nauczanie realizowane w ramach zajęć obowiązkowych, zajęć dodatkowych i projektów szkolnych oraz pozaszkolnych.
Słowa kluczowe:
przedsiębiorczość, kompetencje kluczowe, efekty kształcenia, program szkolny, przedmiot szkolny, metody nauczania, narzędzia dydaktyczne, zajęcia pozalekcyjne, przedsiębiorstwo szkolne
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181