Edukacja w zakresie przedsiębiorczości na poziomie akademickim w Republice Korei
DOI: 10.47050/65591760.316–327
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Kształcenie w zakresie innowacyjnej przedsiębiorczości powinno się różnić od typowego programu nauczania przedsiębiorczości sensu largo. Specyfika przedsięwzięć innowacyjnych wymaga sięgnięcia po szczególne metody i formy kształcenia. W pierwszej części opracowania omówiono specyfikę fenomenu innowacyjnej przedsiębiorczości i obecne problemy edukacji dla przedsiębiorczości dyskutowane w literaturze przedmiotu. W drugiej części przedstawiono propozycję struktury zajęć opartych na pracy projektowej, uwzględniając treści poszczególnych modułów związanych z przekazywaniem wiedzy, rozwijaniem i ćwiczeniem umiejętności oraz kształtowaniem odpowiednich postaw wśród słuchaczy.
Słowa kluczowe:
edukacja dla przedsiębiorczości, przedsiębiorczość innowacyjna, kształcenie projektowe, struktura zajęć
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/65591760.316–327
DOI: 10.47050/65591760.302–315
DOI: 10.47050/65591760.284–300
DOI: 10.47050/65591760.266–281
DOI: 10.47050/65591760.252–265
DOI: 10.47050/65591760.220–233
DOI: 10.47050/65591760.204–218
DOI: 10.47050/65591760.184–202
DOI: 10.47050/65591760.168–183
DOI: 10.47050/65591760.156–166