From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W tekście podjęto problematykę wyzwań, jakie stają współcześnie przed nauczycielem, a także konieczności stworzenia nowego wizerunku osób odpowiedzialnych za edukację. Wskazano na potrzebę przyjęcia nowych strategii wobec konieczności kształtowania kluczowych kompetencji oraz określono współczesne procesy kulturowe, które kształtują młode pokolenie. Zakładając, że celem szkoły jest przygotowanie ucznia do funkcjonowania w dorosłym życiu, a co za tym idzie – na rynku pracy, położono nacisk na działania, które należy podejmować w pracy dydaktyczno-wychowawczej.
Słowa kluczowe:
osobowość nauczyciela, cywilizacja informacyjna, kompetencje przyszłości, metody i formy pracy
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181