From offline to online. LSP classes in Spanish philology during the pandemic
DOI: 10.47050/66515796.196-217
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
W tekście przedstawione zostały wyniki badań efektów zagranicznych mobilności edukacyjnych w kontekście zdobywania kompetencji i umiejętności, które sprzyjają rozwojowi postaw przedsiębiorczych młodych ludzi. Poprzez realizację swoich celów operacyjnych europejskie programy edukacyjne nie tylko wspierają działania nastawione na rozwój umiejętności zdobywanych w ramach kształcenia formalnego, lecz także pomagają zdobyć wiele kompetencji miękkich i społecznych. Dzięki takiemu wsparciu młodzi ludzie mogą lepiej funkcjonować w społeczeństwie oraz łatwiej odnaleźć się na współczesnym rynku pracy.
Słowa kluczowe:
mobilność, postawy przedsiębiorcze, kompetencje kluczowe, europejskie projekty edukacyjne, program Erasmus+
Artykuł pochodzi z publikacji Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych.
DOI: 10.47050/66515796.196-217
DOI: 10.47050/66515796.178-194
DOI: 10.47050/66515796.152-177
DOI: 10.47050/66515796.134-150
DOI: 10.47050/66515796.110-132
DOI: 10.47050/66515796.54-109
DOI: 10.47050/66515796.28-52
DOI: 10.47050/65591685.202-225
DOI: 10.47050/65591685.182-200
DOI: 10.47050/65591685.156–181