Teacher Education Policy and Practice
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
200
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-66515-72-7
Celem tej książki było zbadanie, w jaki sposób kompetencje 4.0 ułatwiły liderom projektów Erasmus+ realizowanie, zarządzanie i zapewnianie trwałości inicjatywom opartym na transnarodowej współpracy w czasie pandemii COVID-19. Część teoretyczna opisuje proces tworzenia modelu kompetencji liderów, który następnie został wykorzystany w badaniu. Na podstawie przeglądu literatury przedmiotu i analiz bibliometrycznych została określona definicja kompetencji 4.0 w ujęciu czwartej rewolucji przemysłowej. Opisano także, w jaki sposób program Erasmus+ przyczynia się do rozwoju kompetencji jego uczestników. W części empirycznej zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w Fundacji Rozwoju Sytemu Edukacji w 2020 r. Wykorzystano w nim kwestionariusz internetowy, który wypełniło 990 liderów projektów Erasmus+ z całej Polski. Na podstawie danych przeanalizowano zależności pomiędzy poziomami kompetencji 4.0 zadeklarowanymi przez respondentów a trwałością projektów edukacyjnych. Ostatnia część skupia się na przedstawieniu rekomendacji możliwych do wykorzystania w ramach projektowania polityk publicznych.
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Autorzy książki pokazują, że przywództwo nauczycieli ma swoje przesłanki w prawie oświatowym.
Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
Analiza najbardziej aktualnych zagadnień z obszaru edukacji dorosłych.
The authors of this volume present the premises for teacher leadership in education law.
Publikacja poświęcona jest problematyce kształtowania kompetencji przedsiębiorczych w edukacji.
W publikacji przedstawiono zarówno zagrożenia, jak i możliwości związane z internetem.
Zbiór artykułów naukowych poświęconych edukacji włączającej, czyli czołowemu paradygmatowi pedagogiki specjalnej.
W publikacji poruszona została kwestia kreatywności, czyli jednej z kompetencji kluczowych.
Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
The subject of this publication is initial teacher education.
The subject of this publication is in-service teacher education.
The publication about children and youth online safety