Teacher Education Policy and Practice
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Tom 2 Serii Naukowej FRSE
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2018
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
454
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-43-2
Nauczyciele jako formalni i nieformalni przywódcy to osoby mające swoje idee, marzenia i projekty dotyczące edukacji. Bez nauczycieli potrafiących podejmować wyzwania i ryzyko oraz rozpoznawać i przekraczać bariery rozwojowe uczestników procesu edukacyjnego - dziejącego się w szkole i poza nią - trudno o dobrą zmianę w szkole.
Cytowanie: Przywództwo nauczycieli, red. nauk. J. Madalińska-Michalak, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Seria Naukowa, t. 2, Warszawa 2018.
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
Analiza najbardziej aktualnych zagadnień z obszaru edukacji dorosłych.
The authors of this volume present the premises for teacher leadership in education law.
Publikacja poświęcona jest problematyce kształtowania kompetencji przedsiębiorczych w edukacji.
W publikacji przedstawiono zarówno zagrożenia, jak i możliwości związane z internetem.
Zbiór artykułów naukowych poświęconych edukacji włączającej, czyli czołowemu paradygmatowi pedagogiki specjalnej.
W publikacji poruszona została kwestia kreatywności, czyli jednej z kompetencji kluczowych.
Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
The subject of this publication is initial teacher education.
The subject of this publication is in-service teacher education.
The publication about children and youth online safety
Projekty programu Erasmus+ mają charakter edukacyjny, ale ich realizowanie wymaga szerokich umiejętności menedżerskich