Teacher Education Policy and Practice
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Key Concept Series, VOL. 2
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2018
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
420
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
angielski
ISBN / ISSN
978-83-65591-61-6
As formal and informal leaders, teachers are those establishing educational concepts, visions and projects. Hardly possible is to make a proper change at school without people that rise to challenges and take up risks, who can recognize and break development barriers of educational process participants – both in and out of school.
Citation: Teacher Leadership, J. Madalińska-Michalak (eds.), Foundation for the Development of the Education System, Key Concepts Series, vol. 2, Warsaw 2018.
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Autorzy książki pokazują, że przywództwo nauczycieli ma swoje przesłanki w prawie oświatowym.
Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
Analiza najbardziej aktualnych zagadnień z obszaru edukacji dorosłych.
Publikacja poświęcona jest problematyce kształtowania kompetencji przedsiębiorczych w edukacji.
W publikacji przedstawiono zarówno zagrożenia, jak i możliwości związane z internetem.
Zbiór artykułów naukowych poświęconych edukacji włączającej, czyli czołowemu paradygmatowi pedagogiki specjalnej.
W publikacji poruszona została kwestia kreatywności, czyli jednej z kompetencji kluczowych.
Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
The subject of this publication is initial teacher education.
The subject of this publication is in-service teacher education.
The publication about children and youth online safety
Projekty programu Erasmus+ mają charakter edukacyjny, ale ich realizowanie wymaga szerokich umiejętności menedżerskich