Teacher Education Policy and Practice
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Tom 4 Serii Naukowej FRSE
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2018
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
320
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-54-8
Głównym celem publikacji jest zaprezentowanie przynajmniej niewielkiego wycinka przestrzeni badawczej andragogów. Kluczem są tutaj terminy „przestrzeń” i „miejsce”. O ile miejsce traktowane jest bardziej dosłownie, geograficznie, jako pewien określony obszar (szkoła wyższa, uniwersytet ludowy, miejsce pracy), punkt na mapie, o tyle przestrzeń, a raczej przestrzenie, jest potraktowana bardziej metaforycznie. W pracy ujęte zostały różne przestrzenie edukacyjne: formalna, pozaformalna, nieformalna, a także przestrzenie życia ludzkiego, m.in. zawodowa czy przestrzeń życia społecznego.
Cytowanie: Przestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce, red. nauk. Monika Gromadzka, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Seria Naukowa, t. 4, Warszawa 2018.
This book grew out of the Teacher Education Policy in Europe Network annual conference which in 2016 was organised in Malta.
Autorzy książki pokazują, że przywództwo nauczycieli ma swoje przesłanki w prawie oświatowym.
Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
The authors of this volume present the premises for teacher leadership in education law.
Publikacja poświęcona jest problematyce kształtowania kompetencji przedsiębiorczych w edukacji.
W publikacji przedstawiono zarówno zagrożenia, jak i możliwości związane z internetem.
Zbiór artykułów naukowych poświęconych edukacji włączającej, czyli czołowemu paradygmatowi pedagogiki specjalnej.
W publikacji poruszona została kwestia kreatywności, czyli jednej z kompetencji kluczowych.
Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
The subject of this publication is initial teacher education.
The subject of this publication is in-service teacher education.
The publication about children and youth online safety
Projekty programu Erasmus+ mają charakter edukacyjny, ale ich realizowanie wymaga szerokich umiejętności menedżerskich