The organisation of the academic year in Europe – 2023/2024
Daty rozpoczęcia roku akademickiego, terminy i czas trwania semestrów lub trymestrów
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Practices, perceptions, and policies
seria wydawnicza
rok wydania
2015
miejsce wydania
Luksemburg
liczba stron
134
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Agencja Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego
język
angielski
This report focuses on around 2 million teachers working in lower secondary education (ISCED 2) in Europe and on the education systems concerned. It analyses the relation between the policies regulating the working conditions of teachers, and their own practices and perceptions.
Citation: European Commission/EACEA/Eurydice (2015). The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions, and Policies. Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
Daty rozpoczęcia roku akademickiego, terminy i czas trwania semestrów lub trymestrów
Kluczowe dane dotyczące nauczania języków obcych w szkołach w Europie wydanie 2023
Wskaźniki strukturalne służące monitorowaniu edukacji i szkoleń w Europie 2022. Przegląd najważniejszych reform od roku 2015.
Europejski kalendarz akademicki 2022/2023
Europejski kalendarz roku szkolnego 2022/2023
Struktury europejskich systemów edukacji 2022/2023
Zarobki nauczycieli i dyrektorów szkół w Europie – 2020/21
Edukacja informatyczna w szkołach w Europie
Nauczanie w szkołach w Europie podczas pandemii COVID-19
Początki pracy zawodowej, awans i system wsparcia.
W opracowaniu przedstawiono szereg wskaźników ilościowych związanych z edukacją i szkoleniami dorosłych
Wspieranie studentów-uchodźców z Ukrainy w szkolnictwie wyższym w Europie
Wspieranie uczniów-uchodźców z Ukrainy w szkołach w Europie
Wspieranie osiągnięć i motywacji uczniów w nauce matematyki i przedmiotów przyrodniczych w szkołach
Edukacja domowa dzieci w wieku obowiązku szkolnego w Europie