Teachers' and school heads' salaries and allowances in Europe 2021/2022
Zarobki nauczycieli i dyrektorów szkół w Europie – 2021/22
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Raport Eurydice
seria wydawnicza
rok wydania
2016
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
138
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-92-9492-153-6
W publikacji przeanalizowano zależności między oficjalnymi zapisami regulującymi zawód nauczyciela a praktycznym wymiarem wykonywania tego zawodu i jego odbiorem społecznym. Raport zasadza się na wtórnej analizie danych z Międzynarodowego badania nauczania i uczenia się (TALIS, 2013 r.), jak również na danych Eurydice i Eurostatu/UOE. Przedstawiono tu ilościowe i jakościowe informacje z wielu źródeł, jak również dane faktograficzne, opinie nauczycieli oraz treści dokumentów i regulacji prawnych w zakresie edukacji.
Cytowanie: Komisja Europejska/EACEA/Eurydice (2015). The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions,and Policies. (Zawód nauczyciela w Europie: polityka, praktyka i odbiór społeczny) Raport Eurydice. Luksemburg: Urząd Publikacji Unii Europejskiej.
Zarobki nauczycieli i dyrektorów szkół w Europie – 2021/22
Promowanie różnorodności i włączania w szkołach w Europie
Struktury europejskich systemów edukacji 2023/2024. Diagramy
Europejski kalendarz roku szkolnego 2023/2024
Daty rozpoczęcia roku akademickiego, terminy i czas trwania semestrów lub trymestrów
Kluczowe dane dotyczące nauczania języków obcych w szkołach w Europie wydanie 2023
Wskaźniki strukturalne służące monitorowaniu edukacji i szkoleń w Europie 2022. Przegląd najważniejszych reform od roku 2015.
Europejski kalendarz akademicki 2022/2023
Europejski kalendarz roku szkolnego 2022/2023
Struktury europejskich systemów edukacji 2022/2023
Zarobki nauczycieli i dyrektorów szkół w Europie – 2020/21
Edukacja informatyczna w szkołach w Europie
Nauczanie w szkołach w Europie podczas pandemii COVID-19
Początki pracy zawodowej, awans i system wsparcia.
W opracowaniu przedstawiono szereg wskaźników ilościowych związanych z edukacją i szkoleniami dorosłych